نقص در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به صنایع فشار وارد کرده است

نقص در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به صنایع فشار وارد کرده است

http://www.bananews.ir/مدیر کارخانه سیمان ممتازان کرمان با اشاره به تولید بیش از سه هزار تن سیمان در این واحد صنعتی گفت: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها هیچ تسهیلات و امکاناتی به این بخش داده نشده و این مسئله فشار زیادی را به حوزه صنعت کشور وارد کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رامین جعفر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارخانه سیمان ممتازان کرمان که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است، کرامت نیروی انسانی شاغل در این واحد صنعتی را جزء محورها و اهداف اصلی تشکیل این کارخانه مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: همچنین سهامداران این کارخانه، تولید محصول با کیفیت را از جمله اولویت های خود قرار داده اند.

جعفر زاده ظرفیت اسمی این کارخانه را سه هزار و ۳۰۰ تن در روز عنوان کرد و گفت: اما در حال حاضر تولید ما بیش از این مقدار است.

مدیر کارخانه سیمان ممتازان کرمان ادامه داد: همچنین سیمان ممتازان با ایجاد این کارخانه، زمینه اشتغال برای ۳۰۰ نفر به عنوان نیروی اصلی کارخانه و ۱۰۰ نفر به عنوان نیروی پیمانکاری و خدماتی فراهم کرده است.

وی در ادامه از تاثیر اجرای قانون هدفمند یارانه ها بر صنعت سیمان سخن به میان آورد و گفت: این قانون باعث ایجاد فشار نسبی بر صنایع کشور شده است.

جعفر زاده بیان داشت: با آزادسازی قیمت انرژی و با توجه به اینکه صنایع سیمان جزء واحدهای صنعتی پر انرژی هستند، هیچ تسهیلات و امکاناتی به ما داده نشده است.

وی افزود: از طرفی، تعیین قیمت محصول ما در انحصار سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و شرکتهای سیمان نمی توانند خارج از این ضوابط قیمتی را تعیین کنند.

مدیر کارخانه سیمان ممتازان کرمان اذعان داشت: در این شرایط و در سال جدید، دولت هنوز هیچ افزایشی در قیمت سیمان را اعلام نکرده است.

وی تصریح کرد: البته کارخانه سیمان ممتازان کرمان به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا، از لحاظ کاهش مصرف انرژی جزء صنایع برتر کشور قرار دارد.

 

 

    نظرات