نصب ایستگاه‌های تاکسی شهری مسقف در خیابان ایده آل

نصب ایستگاه‌های تاکسی شهری مسقف در خیابان ایده آل

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، سجاد اسدی زغالچالی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، به اجرای طرح خیابان ایده آل از میدان ساعت در هسته مرکزی شهر تا میدان هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: شهرداری ساری بنا دارد امکانات رفاهی اعم از صندلی‌های هوشمند، احداث سیستم آبیاری هوشمند، خط‌کشی مسیرهای خط ویژه تاکسی‌ها بارنگ خاص و بهسازی ایستگاه‌ها و موارد دیگر را در این خیابان اجرا کند تا آرامش را به شهروندان منتقل کند.

وی نوسازی ایستگاه‌های تاکسی شهری در این خیابان را ازجمله برنامه‌های اجرایی سازمان حمل‌ونقل عنوان کرد که می‌تواند در افزایش زیبایی بصری و رضایتمندی شهروندان نقش مهمی داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: در فاز نخست این طرح، سه سازه ایستگاه شهری به‌صورت مسقف در مراحل پایانی و بهره‌برداری قرار دارد که این ایستگاه‌های انتظار در خیابان‌های 18 دی، بلوار طالقانی و میدان شهدا ابتدای خیابان فرهنگ است.

اسدی افزود: طرح نوسازی ساماندهی و نصب ایستگاه‌های تاکسی مسقف و دارای صندلی باهدف بهبود کیفیت سیستم حمل‌ونقل عمومی و تامین رفاه حال شهروندان قرار است در دیگر ایستگاه‌های شهر نیز اجرا شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات