رونمائی از نشریه تخصصی گردشگری شهری تبریز

رونمائی از نشریه تخصصی گردشگری شهری تبریز

به گزارش شهریار، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص گفت: جای خالی چنین نشریه تخصصی در حوزه گردشگری خالی بود و امیدواریم این نشریه در خدمت پژوهشگران، علاقه‌مندان و دانشجویان گردشگری قرار گیرد.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای این نشریه الکترونیکی بودن آن است که اقدامی کاملا زیست محیط و با قابلیت دسترسی در زمان و مکان های مختلف برای پژوهشگران است.

محمدرضا عیوضی سرپرست اداره گردشگری شهرداری تبریز نیز هدف اصلی این نشریه را ارائه شناخت روش شناسی علمی گردشگری شهری شهر تبریز در بین جامعه دانشگاهی، سیاست گذاران، برنامه ریزان، مدیران اجرایی و صاحبان کسب و کارهای گردشگری و فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملی و بین المللی به منظور به بحث گذاشتن آخرین یافته های خود در ارتباط با گردشگری شهری کلانشهر تبریز عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این مجله به منبع و مرجع ارزشمند و قابل استناد برای پژوهشگران و محققان حوزه گردشگری تبدیل شود و در کنار معرفی جاذبه های گردشگری شهری تبریز، موانع و مشکلات گردشگری شهری شهر تبریز در این مجله مورد بررسی و آسیب شناسی علمی قرار گیرد.

عیوضی گفت: این مجله تخصصی بصورت الکترونیکی منتشر و شماره های آن در سایت سازمان بارگزاری خواهد شد تا پژوهشگران از مطالب آن استفاده کنند.
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر تبریز، ضمن تقدیر از شهردار تبریز بخاطر اهمیت دادن به مقوله گردشگری، ابراز کرد: امیدواریم اساتید دانشگاه و محققان و پژوهشگران حوزه گردشگری با حمایت از این نشریه در رسیدن به اهداف آن، اداره گردشگری شهرداری را یاری کنند که برنده اصلی این حمایت و همکاری، تبریز، شهروندان تبریزی و گردشگری شهری تبریز خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات