شرکت های آب و فاضلاب حضور مستمری در رسانه ها داشته باشند

شرکت های آب و فاضلاب حضور مستمری در رسانه ها داشته باشند

http://www.bananews.ir/مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت های آب و فاضلاب باید حضور مستمری در رسانه های ارتباط جمعی محلی و سراسری داشته باشند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احد جاودانی روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی های شرکت آب و فاضلاب کشور در تبریز، اظهار کرد: حضور مستمر در رسانه ها و تنویر افکار عمومی برای زیرمجموعه های شرکت مهندسی آبفا ضروری است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی یکی از استان هایی است که در این خصوص عملکرد درخشانی داشته و توانسته در سال گذشته با تولید و انتشار یکهزار و ۲۰۰ خبر در این زمینه موفق عمل کند.

جاودانی گفت: تبیین و اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های دولت به مردم اصلی اساسی است که مسوولان نظام و رهبر معظم انقلاب نیز برای دلگرم شدن مردم به آن تاکید دارند، لذا روابط عمومی های زیرمجموعه شرکت مهندسی آبفا باید با سرلوحه قرار دادن این موضوع فعالیت های خود را از رسانه ها اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به برگزاری همایش روابط عمومی ها در تبریز، عنوان کرد: این همایش به منظور آشنایی روابط عمومی ها با علوم جدید ارتباطات و تشریک مساعی و تبادل اطلاعات آنها با یکدیگر برگزار می شود و امید است با برگزاری آن بتوانیم قدمی در راستای ارتقای دانش روابط عمومی های شرکت مهندسی برداریم.

همایش دو روزه روابط عمومی های شرکت های آب و فاضلاب کشور در تبریز در حال برگزاری است.

 

 

    نظرات