رییس‌جمهور افتتاح کرد، واحدم را تحویل ندادند

رییس‌جمهور افتتاح کرد، واحدم را تحویل ندادند

http://www.bananews.ir/به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سایت خبری «تابناک» نامه یک واجدشرایط مسکن‌مهر را که قرار بوده ماه‌ها پیش واحدی که از دولت پیش‌خرید کرده را به او واگذار کنند، منتشر کرده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

اینجانب حسین جعفرزاده حدود چند سال است که در مسکن مهر شهر پردیس ثبت نام نموده ام و قرار بر این بود که پروژه‌های مسکن مهر ملکی این شهر، ۲۲ بهمن سال گذشته افتتاح و تا پایان سال تحویل متقاضیان گردد. این موضوع در قراردادهای پیش فروش شرکت عمران پردیس درج گردیده و تاریخ تحویل ۳۰ /۱۰/ ۹۰ می‌باشد.

متاسفانه تاکنون و به‌رغم وعده‌های گوناگون مسوولان مسکن مهر این شهر و با گذشت ۲ ماه از سال ۹۱ هنوز تحویل انجام نشده است. و فقط پروژه گلستان یک را شروع به تحویل موقت کرده‌اند، در حالی که گلستان ۲ و ۳ تحویل نشده است.

در قرارداد پیوست مبلغی جهت خسارت به متقاضی از بابت تاخیر در امر تحویل ذکر شده است که شرکت سرمایه‌گذاری از پرداخت این خسارت سر باز می‌زند و هیچ عجله‌ای در تکمیل پروژه و تحویل آن به متقاضیان ندارند. ضمنا یادآور می‌شوم که رییس‌جمهور در تاریخ ۲۷ /۱۲/ ۹۰ حدود ۴۰۰۰ واحد از مسکن مهر پردیس را افتتاح کرد که واحد بنده نیز جزو این ۴۰۰۰ واحد است ولی هنوز خبری از تحویل

نیست.

از شما خواهش می‌کنم که این پیام را به گوش مسوولان وزارت راه و شهرسازی برسانید تا همگان بدانند بعد از گذشت ۴ سال از ثبت نام در طرح مسکن مهر و فراز و نشیب‌های خاص خودش ، در حال حاضر چه مشکلاتی پیش روی ما است و هیچ کس از مسوولان این منطقه پاسخگوی ما نیستند. با تشکر و سپاس بیکران از لطف شما.

 

 

    نظرات