انتقاد رییس پردیس از عوارض آزادراه تهران - پردیس

انتقاد رییس پردیس از عوارض آزادراه تهران - پردیس

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شهر جدید پردیس اعلام کرد: به متقاضیان جدید سکونت در این شهر نوید می‌دهم به زودی ثبت‌نام دور جدید پیش‌فروش مسکن‌مهر در پردیس آغاز می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی هدایت در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه باید منتظر اتفاقات خوبی در بخش مسکن مهر شهر جدید پردیس باشیم، تصریح کرد: اطلاعات دقیق آن توسط وزیر راه و شهرسازی در روزهای آینده اعلام می‌شود.

«دنیای‌اقتصاد» چهارشنبه گذشته با تشریح برنامه‌های جدید برای شهر جدید پردیس، نوشت: در این منطقه اخیرا کلنگ ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی‌مهر ییلاقی به زمین زده شد و تا یک ماه آینده، ثبت‌نام از متقاضیان برای این واحدها، آغاز می‌شود. مدیر عامل پردیس روز گذشته در گفت‌وگو با سایت اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی از عوارض درنظر گرفته شده برای آزادراه‌ تهران- پردیس انتقاد کرد و چنین گفت: به نظر من مبلغ ۱۵۰۰ تومان به عنوان عوارض تردد در آزادراه تهران – پردیس چندان منطقی نیست و ما با وجودی که در ماه‌های گذشته اقدام به توزیع ۵ هزار برچسب تردد ۵۰۰ تومانی کرده ایم، در حال مذاکره برای اخذ عوارض ۵۰۰ تومانی برای تمام خودروهایی هستیم که بنا دارند با استفاده از این آزادراه به پردیس و تهران تردد کنند.

 

 

    نظرات