اسناد واحدهای مسکونی مهر هشتگرد با سکونت متقاضیان صادر می شود

اسناد واحدهای مسکونی مهر هشتگرد با سکونت متقاضیان صادر می شود

www.bananews.irمدیر عامل شهر جدید هشتگرد گفت:اسناد واحدهای مسکونی مهر در هشتگرد به نام جمهوری اسلامی است و متناسب با تحویل واحدهای مسکونی ،متقاضیان می‌توانند با گردش کاری که پییش‌بینی شده است، اسناد را به نام خود اخذ کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد غلامی در گفت و گو با فارس افزود: در برنامه ای که برای شهر هشتگرد پیش بینی شده است،۵۸ هزار واحد مسکونی مهر قرار بود احداث شود که ۵۳ هزار واحد مسکونی آن اجرایی شده و در سال ۸۹ حدود ۱۰۰۲ واحد مسکونی افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این شهر ۴ هزار واحد مسکونی در حال حاضر آماده افتتاح است که در همین ۴ هزار واحد مسکونی مردم و متقاضیان می‌آیند و قبل از افتتاح سکونت می‌کنند.

غلامی خاطر نشان کرد:اسناد این واحدهای مسکونی در حال حاضر به نام جمهوری اسلامی تامین شده است و متناسب با حضور متقاضیان در واحدهای مسکونی و تحویل ‌آن واحدها ،متقاضیان می‌توانند با گردش کاری که پییش‌بینی شده است اسناد را به نام خود اخذ کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آورده متقاضیان مسکن مهر در هشتگرد در چه حدی است، گفت:آورده‌ متقاضیان در هشتگرد برای این واحدهای مسکونی متغییر است اما از ۷ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون تومان ادامه دارد.

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا خرید و فروش مسکن مهر قانونی و شدنی است، تاکید کرد:واحد مسکونی مهر اعیانی به نام متقاضی است و این اعیانی با رعایت ضوابط ثبت اسناد و املاک کشور قانونی است.

مدیر عامل شهر جدید هشتگرد گفت: هزینه قرارداد ساخت مسکن مهر در هشتگرد متری ۳۰۰ هزار تومان و تحویل آن به متقاضیان کمتر از ۴۰۰ هزار تومان است اما با هزینه های آماده سازی ، هزینه‌های نظارتی و سایر هزینه‌ها برای تکمیل پروژه ‌های جدید هشتگرد عمدتا کمتر از ۴۵۰ هزار تومان تحویل متقاضیان می‌شود.

*قیمت مسکن در هشتگرد ۱۰ درصد افزایش داشته است

غلامی در پاسخ به این سوال که قیمت مسکن در هشتگرد چه میزان افزایش یافته است گفت:قیمت مسکن در هشتگرد در فازهای مختلف متفاوت است و بسته به کیفیت ساخت از ۴۰۰ هزار تومان آغاز و تا ۷۰۰ هزار تومان ادامه دارد.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مسکن در هشتگرد متناسب با نرخ سایر شهرها حدود ۱۰ درصد بوده است.

 

    نظرات