بانک مسکن برگزیده دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات

بانک مسکن برگزیده دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات

http://www.bananews.ir/بانک مسکن جایزه برتر دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات، هیات داوران دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، از بانک مسکن با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره از فعالیت اثر بخش پایگاه اطلاع رسانی در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات تقدیر کرد.

بنابراین گزارش، در این مراسم که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد، بانک مسکن با شرکت در کارگروه آموزش و اطلاع رسانی، از میان ۹۰۰ درخواست ارسالی در محورهای مختلف، به عنوان بانک برگزیده در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات تعاملی، موفق به کسب رتبه برتر شد.

در اهدای لوح یاد شده به بانک مسکن، شاخص‌هایی چون برنامه محوری در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، جامع نگری در تبیین و نشر مطالب و بهره‌گیری از فناوری‌های ارتباطی و همچنین تعاملی بودن، مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، قدرت‌الله شریفی مدیرعامل بانک مسکن، با ابراز خرسندی از این دستاورد ارتباطی اعلام کرد روند توسعه ارتباطات هدفمند و اثر بخش با مخاطبان گسترده بانک مسکن ادامه خواهد داشت و برنامه‌های تازه‌ای در این زمینه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

    نظرات