شرایط واگذاری «مسکن ویژه» در شهر تهران اعلام شد

شرایط واگذاری «مسکن ویژه» در شهر تهران اعلام شد

http://www.bananews.ir/معاون عمرانی استانداری تهران گفت: سکونت حداقل ۱۰ سال در شهر تهران و دریافت نکردن امتیازاتی مانند مسکن،زمین یا وام مسکن از دولت از شرایط واگذاری مسکن‌‌ ویژه است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با فارس درباره ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن ویژه در شهر تهران اظهار داشت: ساخت ۱۰ هزار مسکن ویژه در تهرانپارس آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه ثبت‌نامی برای مسکن ویژه در تهران نداریم، هر کس اعلام می‌کند برای پیش فروش این مسکن‌ها ثبت‌نام می‌کند کذب محض است و قصد سوء استفاده دارد.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: شهروندان هوشیار باشند و مبلغی را برای ثبت نام در مسکن ویژه پرداخت نکنند؛ شرایط ثبت نام بعداً اعلام خواهد شد.

محمودی یادآور شد: در تهرانسر و حکیمیه نیز مسکن‌ ویژه ساخته می‌شود و تمام امکانات از جمله آسانسور و پارکینگ نیز دارد و تعداد طبقات آن بر اساس طرح تفصیلی تهران است.

وی درباره واجدان شرایط برای دریافت مسکن ویژه اظهار داشت: این مسکن‌ها به افرادی داده می‌شود که حداقل ۱۰ سال در تهران سکونت داشته باشد و مسکن،زمین و یا وام مسکن از دولت دریافت نکرده باشد.

 

    نظرات