شکیب:گزارش شهرداری از علت سیلاب مترو در صحن علنی شورای شهر تهران ارایه شود

شکیب:گزارش شهرداری از علت سیلاب مترو در صحن علنی شورای شهر تهران ارایه شود

http://www.bananews.ir/رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اعلام تکمیل گزارش بررسی علت سیلاب اخیر در تهران توسط شهرداری که برای ارائه به شورای شهر تهیه شده است، گفت: هنوز گزارش کمیته سه نفره‌ای که از طرف دولت مامور به بررسی علل این حادثه شد، به جمع‌بندی نرسیده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمزه شکیب در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه کمیسیون عمران نسبت به تهیه گزارش بررسی علل جاری شدن سیلاب در مترو برای ارائه به شورای شهر اقدام کرده بود، گفت: این گزارش کامل شد و علیرغم اینکه درخواست بنده ارائه آن در صحن علنی شورا بود، اما این گزارش در دستور جلسه روز یکشنبه گذشته گنجانده شده بود.

شکیب با اشاره به اینکه بخشی از گزارش‌های مربوط به خسارت‌های وارد شده به مترو، صبح روز یکشنبه به دست ما رسید افزود: به این ترتیب گزارش در جلسه غیر علنی روز یکشنبه شورا ارائه نشد و هم اکنون رییس شورای شهر تهران تصمیم می‌گیرد که این گزارش در جلسه علنی یا غیر علنی هفته آینده ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه گزارش کمیسیون عمران از علل بروز سیلاب اخیر و جاری شدن آن در متروی تهران کاملا علمی و بدور از هرگونه شائبه سیاسی است، تاکید کرد: ممکن است برخی از نتایج این گزارش خوششان نیاید اما کمیسیون عمران هر آنچه که حق است در این گزارش گردآورده است.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران که از سوی رییس جمهور ماموریت پیدا کرده که به عنوان عضوی از یک کمیته سه نفره، علت سیلاب اخیر را بررسی کند، توضیح داد: گزارش این کمیته سه نفره هنوز به جمع بندی نرسیده و در حال جمع آوری اطلاعات کامل‌تر هستیم.

 

    نظرات