ساخت کنار گذر دریایی رامسر در ۱۸ ماه

ساخت کنار گذر دریایی رامسر در ۱۸ ماه

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت کنارگذر رامسر در مدت ۱۸ ماه و از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الاوصیا انجام می‌شود، گفت: با احداث این کنارگذر شبکه غرب به شرق ساحلی توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی در گفتگو با مهر در خصوص ساخت کنارگذر ساحلی رامسر، اظهار داشت: ساخت این کنار گذر شروع شده است و مدت ساخت آن هم ۱۸ ماهه خواهد بود.

وی افزود: این کنارگذر بخشی از آزادراه آستارا - گرگان است که ۱۰ کیلومتر کنارگذر از سوی قرارگاه خاتم الاوصیاء ساخته می شود و باقی آزادراه هم بصورت مشارکت و براساس فراخوان از سوی پیمانکار دیگر ساخته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه یک طرح گردشگری، توریستی و تفریحی محسوب می‌شود و با ساخت آن در منطقه، اقتصاد و اشتغال رونق می گیرد ضمن آنکه کاهش سوانح رانندگی و کاهش مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.

صادقی با بیان اینکه با احداث کنارگذر رامسر شبکه غرب به شرق ساحلی توسعه پیدا می کند، بیان کرد: متولی ساخت، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل است اما به دلیل نزدیک بودن این پروژه به بنادر و دریا، تأمین بودجه، اجرا و اعتبارات از سوی سازمان بنادر دریانوردی انجام می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در برآورد اولیه، سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است، اظهار داشت: طول این کنارگذر ۱۰کیلومتر شامل ۴ خط رفت و برگشت و دو خط راه آهن برقی است که در صورت اجرای طرح راه آهن سراسری ساحلی دریای خزراستفاده از این کنارگذر بیشتر می شود.

 

 

    نظرات