طرح های مهرماندگار و مسکن مهر از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است

طرح های مهرماندگار و مسکن مهر از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است

http://www.bananews.ir'علی نیکزاد' وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح های مسکن مهر و مهر ماندگار دو اولویت اساسی این وزارتخانه و با اتمام این دو طرح در دولت دهم، دست دولت آینده برای کار بیشتر باز است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نیکزاد عصر شنبه در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان بوشهر افزود: طرح های مسکن مهر و مهرماندگار به عنوان دو اقدام بی‌بدیل در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توسط دولت نهم و دهم با همراهی کارگزاران نظام در استان ها اجرا شده است.

وی با اعلام این که هماهنگی مدیران با استاندار برای تسریع در اجرای طرح ها ضروری است، اضافه کرد: همانطور که در دولت کاری بدون نظر و رای رییس جمهوری انجام نمی‌شود، دراستان‌ها نیز بدون نظر مساعد استاندار کاری انجام نخواهد شد .

نیکزاد با قدردانی از زحمات استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: از مسوولان استانی انتظار داریم برای پیشبرد اهداف دولت و وزارت راه و شهرسازی انسجام خود را حفظ کنند.

وی یادآور شد: مساعدت مسوولان استانی در اجرایی شدن طرح های حمل و نقل و مسکن دارای تاثیرات ثمربخشی است.

وزیر راه و شهرسازی ارتباطات را الفبای توسعه در یک منطقه دانست و گفت: نقطه اساسی فعالیت دشمن علیه نظام مقدس ما بی ثمر جلوه دادن آن است که هر گونه اقدامی برای خدمت به مردم از بین بردن توطئه استکبار است.

وی بیان کرد: ساخت مسکن علاوه بر کاهش تورم و افزایش اشتغال نقش اساسی در تسهیل ازدواج که موجبات تحکیم بنیان خانواده است، به همراه دارد.

افتتاح بیمارستان جدید برازجان و احداث شش واحد مسکن در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر برای پزشکان و متخصصان مقیم در این بیمارستان درهفته دولت، افتتاح فاز دوم تا چهارم راه ۲۲ کیلومتری عالی شهر به بوشهر و ساخت شش فضای آموزشی در این شهر درهفته دولت، بررسی یک هفته ای انتخاب سرمایه‌گذار خارجی طرح راه آهن بوشهر- شیرازو پیگیری فاینانس این طرح از مصوبات جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان بوشهر است.

همچنین آزاد سازی زمین های ۱۶ واحدی شبانکاره دشتستان، بهره برداری از هشت هزار واحد مسکن روستایی تا پایان امسال، افزایش وام مسکن مهر به ۲۵۰ میلیون ریال برای ۵۲۵ واحد در دست ساخت شهر جدید عالی شهر و بهره برداری از بزرگراه بوشهر - شیف به گناوه در هفته بسیج در آذرماه امسال ازدیگر عمده ترین مصوبات این جلسه بود

 

 

    نظرات