فراخوان برگزاری اولین رویداد مدیریت بحران ایران ۱۴۰۱


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، با عنایت به سیاست های کلی نظام برای پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه ابلاغی مقام معظم رهبری"مدظله العالی" مورخ ۲۵ شهریور ۱۳۸۴ مبنی بر گسترش و تقویت مطالعات علمی و پژوهشی با شناسایی و کاستن از خطرات، استناد به بند (خ) ماده ۹ قانون مدیریت بحران کشور مصوب ۰۷/۰۵/۱۳۹۸ مصوب مجلس شورای اسلامی، به منظور فراهم سازی زیرساختی با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران، سازمان مدیریت بحران کشور در نظر دارد از طریق مشارکت و همکاری پژوهشکده سوانح، دستگاه های اجرایی، ادارات کل مدیریت بحران استانداری های کشور، دانشگاه ها،موسسات علمی و پژوهشی، نخبگان، اساتید و پژوهشگران علمی، شهرداری های کشور، فعالین حقوقی و حقیقی - صنفی و صنعتی در حوزه مدیریت بحران کشور نسبت به برگزاری اولین رویداد مدیریت بحران ایران ۱۴۰۱ در بخش های نمایشگاه بین المللی ، کنفرانس علمی ارائه دستاوری های تحقیقاتی، کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های تخصصی راهبردی ، رویداد استارت آپی دانش بنیان، جشنواره فرهنگی هنری و مانور در محل مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران اقدام نماید.
اولین رویداد مدیریت بحران ایران ۱۴۰۱ زیرساخت پویا علمی،سیاستگذاری و اجرایی ممتاز برای حوزه مدیریت بحران ایران است که توسط وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور با مشارکت علمی پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می گردد . این رویداد با تمرکز و تکیه بر رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور یک زیرساخت کلان و گسترده را طریق مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی، ادارات کل مدیریت بحران استانداری های کشور، دانشگاه ها،موسسات علمی و پژوهشی، نخبگان، اساتید و پژوهشگران علمی، فعالین حقوقی و حقیقی صنفی و صنعتی در حوزه مدیریت بحران کشور در بخش های نمایشگاه بین المللی ، کنفرانس علمی ارائه دستاوری های تحقیقاتی، کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های تخصصی راهبردی ، رویداد استارت آپی دانش بنیان، جشنواره فرهنگی هنری و مانور در پایتخت ایران یعنی تهران فراهم می آورد .
اولین رویداد مدیریت بحران ایران ۱۴۰۱ فرصت بسيار مغتنمي است تا فعالان اين حوزه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد مدیران ارشد ملی، استانی،محلی مدیریت بحران کشور، دست اندركاران و متخصصان علمی و اجرایی اين حوزه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند مخاطره خیزی کشور و نیاز های روز حوزه مدیریت بحران روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين حوزه، فعاليتها و نوآوري هاي علمی، اجرایی، صنفی و صنعتی آتي خود را هدايت نمايند.
این رویداد متخصصان مدیریت بحران را قادر می سازد تا نظرات خود را با تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان های مهم و نهادهای دولتی، پژوهشگران ,مخترعان و صاحبان ایده و تکنولوژی در میان گذاشته و در مورد روند های اخیر این حوزه در ایران به بحث و گفتگو بپردازند.
نشست های تخصصی راهبردی / رویداد استارت آپی دانش بنیان با تمرکز بر موضوعات کلیدی به روز مخاطرات کشور ایران، از جمله بخش های برجسته فناورانه اولین رویداد مدیریت بحران ایران ۱۴۰۱ ایران محسوب می شود.
امید است برگزاری این رویداد بتواند گامی رو به جلو برای رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقاء مدیریت بحران کشور باشد. همچنین انتظار می رود با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، علمی، صنعتی، صنفی، تشکل های مردمی و جهادی و دیگر سازمان ها دخیل در حوزه مدیریت بحران گام بلندتری برای نیل به این هدف برداشته شود.
پایان بیانیه
گفتنی است، رویداد «مدیریت بحران ایران ۱۴۰۱» به عنوان تنها رویداد سالانه سازمان مدیریت بحران کشور است که به صورت رسمی توسط سازمان برگزاری می گردد.
علاقه‌مندان همچنین جهت ثبت نام و شرکت در بخش های مختلف این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای رویداد به آدرس www.idmevent.ir مراجعه نموده و یا از طریق تماس با دبیرخانه اجرایی رویداد به شماره تلفن ۸۸۸۱۶۳۹۵- ۰۲۱ اطلاعات لازم را کسب نمایند . لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات