برگزاری مانور تمرینی مشترک ستادهای پیشگیری بحران استان و تبریز

برگزاری مانور تمرینی مشترک ستادهای پیشگیری بحران استان و تبریز

به گزارش شهریار ، صبح دیروز در حاشیه جلسه مشترک ستادهای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان تبریز مانور تمرینی مشترک ستادهای پیشگیری بحران استان و تبریز با حضور اکیپ‌هایی از سازمان‌آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، هلال احمر، اورژانش و مناطق دهگانه شهرداری تبریز با حضور علی جعفری آذر، فرماندار شهرستان تبریز محمدباقر هنربر مدیرکل بحران استانداری آذربایجان‌شرقی و مسعود حسن‌نژاد مدیر بحران شهرداری تبریز برگزار شد.

مدیر بحران شهرداری تبریز در حاشیه این مانور تمرینی اظهار کرد: پارک عباس‌میرزا با مساحت دو هزار هکتار محلی برای اسکان اضطراری در مواقع بحرانی است.

مسعود حسن‌نژاد افزود: بیش از ۲۰۰ سکو برای استقرار چادر، سرویس بهداشتی، انشعاب برق و همچنین پد هلیکوپتر از دیگر امکانات این پارک برای استفاده در شرایط بحرانی و مواقع اضطراری است.

بر اساس این گزارش، تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با تجهیزات کامل از جمله ماشین‌آلات سبک و سنگین آتش‌نشانی، مراکز اقامتی موقت و سگ‌های زنده‌یاب به جهت امداد و نجات در مواقع بحرانی توسط نیروهای هلال احمر استان در این مانور حضور داشتند.

همچنین در این مانور تعدادی از تجهیزات و ماشین‌آلات مناطق دهگانه شهرداری تبریز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات