عیادت شهردار یاسوج از پاکبان حادثه دیده

عیادت شهردار یاسوج از پاکبان حادثه دیده

در پی انتشار خبری مبنی بر «مصدوم شدن پاکبانی در یاسوج حین انجام وظیفه»، شهردار یاسوج به عیادت ایشان رفت.

به گزارش روابط عمومی، پاکبان ۵۷ ساله شهرداری یاسوج در خیابان اصلی شهر و نزدیک پل بشار مشغول جارو کردن حاشیه خیابان بود، بر اثر برخورد خودروی پرایدی که در حال حرکت در ورودی شهر از سمت اکبرآباد بود، مصدوم شد.

این حادثه ساعت ۷:۱۴ صبح روز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ به پایگاه اورژانس گزارش شد و بلافاصله امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

مصدومیت این پاکبان از ناحیه های مختلف سطحی بوده اما از ناحیه سر و دست ها شدت آسیب ها بیشتر است.

نستهن مقدم، شهردار یاسوج طی دیدار با این پاکبان گفت: در بحث پاکبانان شهر یاسوج، متاسفانه گاهی مورد آسیب واقع می شوند که اغلب در اثر تصادفات و بی احتیاطی حادث می شود.

وی با اشاره به بی احتیاطی برخی رانندگان، افزود: وقتی پاکبانان ما به عنوان سفیر سلامتی و بهداشت شهر در حال خدمت شبانه روزی هستند، چرا رعایت حالشان نشود و دچار آسیب و جراحت شوند؟

مقدم اظهارکرد: اغلب شاهد تصادفات سنگین، به کما رفتن پاکبانان و حتی مرگ آنها بوده ایم و سرعت های بالا و ناایمن در معابر شهری سبب وقوع این حوادث شده که خانواده بزرگ شهرداری را از این شیوه رانندگی و آسیب های زیاد به پاکبانان متاسف می کنند.

شهردار یاسوج کرد: طی حادثه اخیر برای پاکبان ما بنام جواد بابایی، در بیمارستان حضور پیدا کردیم تا ضمن دیدار با ایشان، از زحمات کادر درمان تقدیر کرده و سفارشات لازم صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات