باند فرودگاه رامسر توسعه می‌یابد

باند فرودگاه رامسر توسعه می‌یابد

http://www.bananews.ir/مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: امسال برای توسعه باند فرودگاه رامسر که چندی پیش نیز مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت، ۵۹ میلیارد تومان اختصاص یافت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) موسی مشا زمینی، عصر یکشنبه، ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از فرودگاه رامسر و معرفی رییس جدید این فرودگاه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب افزود: توسعه فرودگاه رامسر تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت: باند قبلی فرودگاه رامسر ۱۴۸۰ متر مربع بود که در طرح توسعه به ۲۷۰۰ متر مربع افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ادامه داد: توسعه ترمینال‌های جدید و ساختمان‌های جانبی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای فرودگاه رامسر است

وی با بیان این‌که سالانه نزدیک به ۳۵۰ هزار نفر در قالب پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه‌های استان جابه‌جا می شوند، عنوان کرد: فرودگاه‌های مازندران در پروازهای خارجی رتبه سوم کشوری و در پروازهای داخلی رتبه یازدهم را داراست.

مشا زمینی افزود:مجموع اعتبارات توسعه و تجهیز فرودگاه‌های استان ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که صرف توسعه سالن‌های ترانزیت، تجهیزات و ساختمان برج مراقبت ساری، سالن مستقبلین پروازهای خارجی و پاویون فرودگاه ساری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر هر روز صبح، پرواز از ساری به تهران انجام می‌شود و افزایش پروازها به مقاصد مشهد، شیراز، بندر عباس، تبریز و زاهدان در دستور کار قرار دارد.

در مراسمی، ضمن تقدیر از تلاش‌های ۱۸ ماهه باقر شریفی اسدی در مسئولیت ریاست فرودگاه رامسر ، "سید هادی خازنی" به عنوان رییس جدید فرودگاه رامسر معرفی شدند.

 

    نظرات