اجرای 6094 متر شبکه جمع آوری...

اجرای 6094 متر شبکه جمع آوری...

ازابتدای سال 1401 تاکنون 6094 متر شبکه جمع آوری فاضلاب در استان خراسان شمالی اجرا و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی  با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین وظایف آبفا جمع‌‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در شهرها و روستاهای تحت پوشش این شرکت به منظور افزایش و بالا بردن بهداشت عمومی، جلوگیری از آلوده شدن سفره‌های آب زیرزمینی، حفاظت از محیط زیست و  همچنین امکان بازچرخانی و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده است.

سید ابراهیم حسینی افزود: در این راستا از ابتدای سال تاکنون، 6094 متر شبکه جمع آوری فاضلاب و 115  باب منهول در سطح استان اجرا شده و در این مدت 378 فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 30 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب ویدئومتری شده است، گفت: به منظور مبارزه با حشرات موذی بیش از 15000 منهول (آدم رو) سم پاشی و 300 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شستشو و لایروبی شده و 25 هزار آزمایش بر روی نمونه های فاضلاب موجود در تصفیه خانه ها بمنظور کنترل فرآیند تصفیه فاضلاب و راهبری بهتر سیستم نیز انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 700 اتفاق در شبکه جمع آوری فاضلاب، خطوط انتقال و انشعابات فاضلاب رفع اتفاق گردید و در همین مدت بیش از 11میلیون و 113 مترمکعب فاضلاب خام نیز جمع آوری و تصفیه شده است.

حسینی اعتبار هزینه شده جهت اجرای فعالیت های بخش بهره برداری  شبکه و تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ فاضلاب را بیش از 140 میلیارد ریال و از محل درآمدهای جاری شرکت اعلام نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات