تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه پنج قم

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه پنج قم

http://www.bananews.ir/شهردار منطقه پنج قم از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جمال الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ساخت سپتیک زیر گذر انتظار، بیان کرد: همچنین نقشه‌های نواحی و پلان برداری برخی معابر سطح منطقه با همکاری واحد فنی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه پنج قم تخریب می‌شوند افزود: در سال گذشته ۵۰ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شدند.

شهردار منطقه پنج قم ادامه داد: همچنین مصالح ساخت و ساز‌های غیر مجاز نیز از سطح منطقه پنج جمع آوری می‌شوند که در سال گذشته مصالح ۲۰ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز جمع آوری شدند.

بازسازی و اصلاح موقت فضای سبز‌‌ رها شده

وی بیان کرد: منطقه پنج قم در راستای گسترش فضای سبز در سطح منطقه به اصلاح و بازسازی موقت فضای سبز‌‌ رها شده در این منطقه پرداخته است.

وی گفت: تامین امکانات اولیه و موقت در خصوص راه اندازی نهالستان در منطقه پنج نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته در این منطقه بوده است.

حسینی با اشاره به بازسازی، تعویض و تکمیل تابلوهای ترافیکی و موانع ترافیکی با توجه به مصوبات کمیته اجرایی و فنی ترافیک افزود: ترمیم و بازسازی جداول و نهر ها بلوار‌ها، میادین و خیابان‌ها از دیگر اقدامات انجام گرفته در منطقه پنج قم است.

وی بیان کرد: اصلاح مسیر ورودی خیابان پیامبر اعظم (ص) به وسیله کاشت نیوجرسی به صورت دلتا، اصلاح تقاطع خیابان ظهور و بلوار اباصالح در سال ۹۰ از دیگر اقداماتی است که توسط این منطقه انجام گرفته است.

شهردار منطقه پنج قم گفت: بلوار شهید محلاتی به طول ۳۰ متر جدول گذاری شده است.

 

 

    نظرات