ادامه اجرای پارک حاشیه‌ای ابتدای بلوار «هفت‌باغ علوی»

در بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های منطقه سه تاکید شد؛ ادامه اجرای پارک حاشیه‌ای ابتدای بلوار «هفت‌باغ علوی»
شهردار منطقه سه کرمان گفت: در بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های منطقه سه، بر سرعت‌بخشیدن به اجرای پارک حاشیه‌ای ابتدای بلوار «هفت‌باغ علوی» تاکید شد.

به گزارش کِرنا، سیدمرتضی حسینی، با اشاره به بازدید شهردار کرمان از پروژه‌های در حال اجرای منطقه سه، به بهسازی کندروی حدفاصل بلوار «هزار» و بلوار «زغال‌سنگ» نیز اشاره کرد و گفت: با آسفالت این محدوده، ورودی و خروجی به بلوار «شهید صدوقی» اصلاح می‌شود.

وی به شروع اجرای بوستان جدید در شهرک «شهید مطهری»، ضلع جنوبی مجتمع‌های آموزشی «حضرت خدیجه(س)» را از دیگر پروژه‌ها دانست و افزود: این بوستان ۷۶۰۰ مترمربع مساحت دارد.

شهردار منطقه سه کرمان، از بهسازی میدان «رسالت» نیز خبر داد و گفت: در بازدید شهردار کرمان از این پروژه، مقرر شد این میدان با نورپردازی و جداکننده بتنی، بهسازی شود.

حسینی همچنین به زیرسازی کوچه شماره ۱۶ «هجرت» اشاره کرد و گفت: این کوچه ۲۰ متر عرض دارد و مشرف به خیابان «ابومهدی‌المهندس» و خیابان «هجرت» است.

وی با بیان اینکه پارک حاشیه‌ای ابتدای بلوار «هفت‌باغ علوی» پیش از این اجرا شده است، افزود: با بازدید شهردار کرمان از این پارک، مقرر شد با تامین اعتبار لازم، این پارک حاشیه‌ای تا میدان «هفت‌باغ» ادامه یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات