دو قرارداد مشارکت عام‌المنفعه‌ در حوزه سلامت منعقد شد

با حضور شهردار کرمان؛ دو قرارداد مشارکت عام‌المنفعه‌ در حوزه سلامت منعقد شد
صبح امروز با حضور سعید شعرباف، شهردار کرمان، اسماعیل جهانشاهی، مدیر بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان، محمدحسین پورابراهیمی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور دفتر کرمان و محمدرضا قربی، نماینده موسسه درمانی خیریه جوادالائمه(ع) کرمان، قرارداد مشارکت عام‌المنفعه‌ در حوزه سلامت منعقد شد.

به گزارش کِرنا، شهردار کرمان در این نشست گفت: شهرداری کرمان، با موسسات عام‌المنفعه به‌خصوص در حوزه سلامت و درمان، آماده همکاری است.

سعید شعرباف ادامه داد: اگر خیّران با بنیاد بناهای ماندگار شهرداری کرمان جهت امور خیر و عام‌المنفعه به‌ویژه در حوزه سلامت تمایل به همکاری داشته باشند، این بنیاد نیز با تمام توانی که دارد، به کمک و همکاری با آن‌ها خواهد آمد.

محمدحسین پورابراهیمی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور دفتر کرمان نیز در این نشست از همکاری و بازدید شهردار از موسسه درمانی خیریه جوادالائمه(ع) کرمان و همکاری در این زمینه قدردانی کرد و گفت: بازدید شهردار کرمان و همکاری ایشان در این زمینه، باعث دلگرمی خیّران این پروژه شده است.

مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان نیز در حاشیه این نشست گفت: در پاسخ به درخواست مجمع خیّرین سلامت کشور دفتر کرمان و موسسه درمانی خیریه جوادالائمه(ع) کرمان و در اجرای مصوبات نشست ۲۵ مهرماه سال‌جاری مجمع عمومی شورای اسلامی شهر کرمان و نظر موافق هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی فرمانداری کرمان و هیات مدیره بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان، امروز دو قرارداد مشارکت عام‌المنفعه شهرداری کرمان با موسسه مذکور در محل دفتر شهردار کرمان منعقد شد.

اسماعیل جهانشاهی افزود: مشارکت در پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی طرح توسعه «مرکز شیمی‌درمانی» و «همودیالیز مجتمع تخصصی درمانی جوادالائمه(ع)» واقع در کوچه ۲۵ خیابان «ابوذر شمالی» به مبلغ چهار میلیارد و ۷۸۳ میلیون و ۶۳۴۹ ریال، یکی از این قراردادهاست.

وی، مشارکت در هزینه اخذ پایان‌کار ساختمان امور اداری موسسه، مشهور به ساختمان «بقیه‌الله(عج) موسسه درمانی خیریه جوادالائمه(ع)  کرمان»، واقع در ضلع جنوب‌غربی میدان «آزادی» به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۱ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۰۸ ریال را دیگر قرارداد منعقد شده در این زمینه بیان کرد.

مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان اظهار داشت: این اقدامات در راستای اهداف خیرخواهانه و اساس‌نامه بنیاد خیریه بناهای ماندگار است که بر استفاده از توانمندی‌های مادی و معنوی مردم در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای شهر و رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی و احداث و ایجاد بناهای عام‌المنفعه راساً یا با مشارکت خیّران حقیقی و حقوقی تاکید دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات