اختصاص ۴۰ میلیارد ریال‌ اعتبار برای توسعه مشکین دشت کرج

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال‌ اعتبار برای توسعه مشکین دشت کرج

۴۰http://www.bananews.ir/ میلیارد ریال‌ اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی مشکین دشت کرج در سال‌جاری اختصاص یافت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این اعتبار در دیدار مهدی ایران نژاد فرماندار کرج از منطقه مشکین دشت و در جلسه شورای اداری که در مجتمع فرهنگی – آموزشی دشت بهشت این منطقه برگزار شد، در قالب ۳۴ مصوبه به تصویب رسید. این طرح‌ها شامل اماکن ورزشی، فرهنگی – تفریحی، ‌اداری و خدماتی است.فرماندار کرج در این نشست هدف از بازدید مناطق مختلف کرج را بررسی مسایل و مشکلات و تنگناهای موجود – دیدار مردم با مسوولان دستگاه‌های اجرایی و تخصیص اعتبارات لازم برای عمران و آبادانی این مناطق عنوان کرد.

وی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی خواست در صورت نیاز به اعتبارات برای اجرای پروژه‌های خود، تا پایان تیرماه نیازهای خود را در این خصوص به فرمانداری کرج اعلام کنند.

محمد میرزا، رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت نیز با اشاره به ویژگی‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه مشکین دشت محرومیت‌های این منطقه از جمله نبود ادارات ثبت احوال، ارشاد اسلامی، دفتر حوادث برق، اورژانس، روشنایی معابر، احداث کانون رشد فکری کودکان و نوجوانان، احداث جاده و آسفالت برخی معابر، کمبود فضای آموزشی در شهرک بعثت و فاضلاب را بازگو و بر تامین اعتبارات لازم برای اجرا و استقرار آنها تاکید کرد.

 

    نظرات