پلمب سه واحد صنعتی در شهرستان شاهین شهر و میمه

پلمب سه واحد صنعتی در شهرستان شاهین شهر و میمه

ارتکاب تخلفات زیست محیطی و بی توجهی به اخطاریه‌ها و رفع آلایندگی؛

منجر به پلمب سه واحد صنعتی با دستور مقام قضایی در شاهین شهر شد.

به گزارش «پارما» از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین شهر و میمه، سه واحد صنعتی در شهرستان شاهین شهر و میمه به علت ایجاد آلودگی گسترده هوا و ارتکاب تخلفات زیست محیطی و بی توجهی به اخطاریه‌ها و رفع آلایندگی به دستور مقام قضایی پلمب شدند .

در پی طرح تشدید گشت و پایش های محیط زیست، سه واحد تولید آسفالت و سنگ شکن به دلیل عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار پلمب دریافت کرده بودند که به دلیل بی توجهی به اخطاریه‌ها و عدم رفع آلایندگی در راستای اجرای قوانین زیست محیطی، از ادامه فعالیت این 3 واحد جلوگیری شد.

به منظور ارزیابی عملکرد زیست محیطی صنایع فعال و ضرورت رعایت الزامات زیست محیطی از سوی واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی و اجرای سیاست های ابلاغی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و با توجه به شرایط اضطرار آلودگی هوا که استمرار پایدار جوی در این فصل و فصل زمستان یا افزایش میزان غلظت آلاینده ها در کوتاه مدت سلامت انسان و محیط زیست را دچار مخاطره جدی می کند؛ پایش کلیه صنایع و واحد‌های تولیدی شهرستان به صورت جدی و سختگیرانه ادامه دارد .

واحد‌های صنعتی که قوانین زیست محیطی را رعایت نکنند علاوه بر معرفی به مراجع قضایی، از سوی سازمان حفاظت محیط زیست واحد آلاینده شناخته می‌شوند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات