عزم مدیریت شهری برای جبران کاستی های تبریز

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه میز خدمت مسجد امام علی(ع) محله آخر عباسی اظهار کرد: کم‌کاری مدیریت شهری طی سالهای گذشته در برخی حوزه ها از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی منجر به بروز مشکلات برای شهروندان شده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در هشت سال گذشته فقط ۵۰ اتوبوس برای شهر تبریز خریداری شده و به موضوع نوسازی ناوگان فرسوده توجه نشده بود. به گفته وی، این عامل باعث شده تعداد اتوبوس های تبریز از ۶۰۰ دستگاه فعال به ۲۷۰ اتوبوس برسد!

حجت الاسلام زعفرانچیلر، نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی را یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری خواند و گفت: در شش ماه گذشته ۱۵۲ اتوبوس خریداری شده و ۱۰۰ اتوبوس هم به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی همچنین از طراحی مسیر جدید بی آرتی خبر داد و افزود: این مسیر از میدان فهمیده تا آذربایجان و نصف راه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

زعفرانچیلر، با اشاره به عزم مدیریت شهری برای اتمام پروژه های نیمه تمام عنوان کرد: فعال سازی پروژه مقبره الشعرا، افتتاح پل های ارتش و شهید فروزنده، اتمام روگذرهای رسالت، شهید فهمیده و ... از جمله اقداماتی است که با تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری محقق شده است.

این عضو شورای شهر همچنین از اتمام خط ۱ مترو تا پایان سال خبر داد و افزود: طرح ویژه حل معضل سد معبر توسط شهرداری تبریز آماده شده و ثبت نام وانت بارها برای جانمایی در میادین پیش بینی شده، آغاز شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات