لزوم پاسخگویی درست مسئولان شهری / سامانه ۱۳۷ توسعه یابد


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سید محمدعلی پورموسوی در نطق پیش از دستور خود در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۷ آذرماه) برگزار شد، با اشاره به برخی صحبت‌های دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان اظهار کرد: تعریف حضرت آقا از بسیج این است که بسیج خدمت بی‌منت انجام می‌دهد. فداکاری، مجاهدت بی‌انتظار، عمل‌گرایی، آرمان‌گرایی، انجام همزمان فعالیت و معنویت و زنده بودن را از ویژگی‌های بسیج برشمرده است و ان‌شاءالله این انقلاب تا پس از ظهور حضرت حجت(عج) منبعث از تفکر بسیجی خواهد بود.

وی افزود: ایران اسلامی از اوج دشمنی‌های غرب و شرق، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان در جایی قرار گرفته است که در رده دوم تا هجدهم دنیا در بسیاری از موضوعات قرار دارد و در حال حاضر نیز به مرجعیت علمی منطقه رسیده است.

پورموسوی بیان کرد: هر زمانی قدرت حاصل شود دشمنی نیز ایجاد می‌شود؛ جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و رگ توجه به غرب را بریده و نگاه به شرق دارد که این مساله موجب شده است دشمن توطئه‌های زیادی داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز گفت: دشمن کسی است که در واقعیت‌ها تردید ایجاد می‌کند. ایجاد اختلاف، وسوسه کردن افراد، دروغ‌گویی، حیران کردن افراد، گسترش بی‌حیایی، بی‌عفتی و بی انصافی، مسخره کردن خداباوری، سستی در دفاع از حق و ترویج تن‌آسایی برخی از ویژگی‌های دشمن است و هر کسی چنین رفتاری داشته باشد چه مسئول باشد یا در داخل یا خارج کشور باشد، دشمن است.

وی با بیان اینکه شهادت، باطل السحر همه دشمنی‌های دشمنان شده است، افزود: آمریکا که حاصل جمع همه پلیدی‌های غرب است در حوادث اخیر کشور همه ظرفیت رسانه‌ای، فریب‌خوردگان و فرومایگان و تروریست‌ها را به میدان آورد اما این بار هم با حضور گسترده مردم در صحنه، این توطئه نیز شکست خورد.

پورموسوی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل تیم ولز در جام جهانی ادامه داد: این پیروزی مانند چراغی درخشان، تمام این پلیدی‌ها را خنثی کرد و دل ملت ایران را شاد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز با اشاره به مسائل شهری گفت: یکی از ابزارهای حکمرانی، درست پاسخگویی مسئولان است زیرا این موضوع می‌تواند بسیاری از مسائل را حل کند. شهرداری باید امکانات سامانه ۱۳۷ را توسعه دهد و ابزاری فراهم شود تا علاوه بر دریافت مطالبات مردم، به سرعت مسائل پیگیری شوند.

وی افزود: تعدادی اتوبوس توسط شهرداری اهواز خریداری شده است و امیدواریم سریعا مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد، رفع شود تا این اتوبوس‌ها برای حمل و نقل درون شهری مورد استفاده قرار بگیرند.

وی با اشاره به تخصیص عوارض آلایندگی به شهرداری اهواز گفت: شورای شهر اهواز پروژه‌هایی برای اجرا از این محل تصویب کرده است و باید شهرداری نسبت به بهره‌برداری از این پروژه‌ها در موعد مقرر توجه جدی داشته باشد./ایسنا لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات