همایش معماری وهنر در حوزه هنری برگزار می شود

همایش معماری وهنر در حوزه هنری برگزار می شود

http://www.bananews.ir/مرکز معماری حوزه هنری همایش معماری وهنررا با حضور اساتید بزرگ معماری روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه برگزار می کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی مرکز معماری حوزه هنری ؛همایش معماری وهنر با هدف توجه به معماری از سوی نهادهای فرهنگی هنری به عنوان ابتدایی‌ترین هنرها و در عین حال یکی از شاخص‌ترین هنرهای هویت‌ساز ایران برگزار می گردد.

در این همایش که با حضور اساتید نخبه معماری وشهرسازی برگزار می گردد موضوع معماری ایرانی اسلامی با توجه به شکوه و زیبایی معماری ایران، به ویژه در دوران اسلامی بررسی خواهد شد.

همچنین در این همایش مرکز معماری حوزه هنری به عنوان اولین متولی فرهنگی هنری معماری برخی فعالیت های پیش رو در این مرکز را اعلام واز علاقه مندان به فعالیت در برنامه های این مرکز ثبت نام به عمل می آورد.

گفتنی است همایش معماری وهنر روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۶تا ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود وشرکت کنندگان در این همایش گواهی شرکت در همایش دریافت خواهند کرد. علاقه مندان به شرکت در این مراسم می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۶۶۴۸۷۸۶۶،۶۶۹۷۸۶۳۵ مرکز معماری حوزه هنری تماس حاصل نمایند.

 

    نظرات