پیام ماندگار خمینی کبیر در خیزش های عدالت خواهانه منطقه آشکارتر می شود

پیام ماندگار خمینی کبیر در خیزش های عدالت خواهانه منطقه آشکارتر می شود

http://www.bananews.ir/سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: بی تردید با گذشت زمان پیام ماندگار خمینی کبیر و تاثیر آن بر خیزش های عدالت خواهانه مردمی عصر حاضر آشکارتر شده و اقتدار ملت ایران بیش از گذشته در جهان خود نمایی می کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) متن بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خردادماه به شرح زیر است.

قیام مردم قم در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که به دنبال سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) در مدرسه فیضیه قم بر علیه رژیم منحوس ستمشاهی صورت گرفت سر آغاز استقرار نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بود که به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت غیور ایران این نهضت در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به بار نشست .

امروز نزدیک به نیم قرن از آن حادثه تاریخی می گذرد که ملت ایران در طول این سالها همواره با اتکا به خداوند و به برکت حضور در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی قله‌‌های بلند شرف و عظمت را فتح کرده است.

اکنون در آستانه بیست و سومین رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ، شاهد صف آرایی ملت های مسلمان در بلاد اسلامی به تاسی از قیام ملت ایران و ایستادگی آنها در برابر طاغوت‌های وابسته به استکبار جهانی هستیم که قطعا خون شهیدان این انقلاب ها پیروزی آنها را تضمین خواهد کرد.

بی تردید هر چه زمان می گذرد پیام ماندگار خمینی کبیر و تاثیر آن بر خیزش های عدالت خواهانه مردمی عصر حاضر روز به روز آشکارتر شده و قدرت و اقتدار ملت ایران بیش از گذشته در جهان خود نمایی می کند.

جامعه بزرگ مهندسی استان قم همگام با آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی با ادای احترام به مقام شامخ امام راحل و همچنین ۹۶ شهید سال های دفاع مقدس که با بدرقه بی نظیر مردم قم به سمت حرم رهسپار شدند اعلام می دارد که در این مسیر با برکت ، گوش به فرمان‌ ولی‌ امر مسلمین جهان آیت الله خامنه ای است و برای اعتلای و پیشرفت ایران اسلامی از هیچ گونه فداکاری دریغ نمی کند.

 

    نظرات