مسابقات جایزه بزرگ PES قهرمان دل عالم آغاز شد

در آیینی با حضور شهردار کرمان؛ مسابقات جایزه بزرگ PES قهرمان دل عالم آغاز شد
در آیینی با حضور شهردار کرمان، مسابقات جایزه بزرگ PES قهرمان دل عالم با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و بازار اینترنتی نخل، آغاز شد.

به گزارش کرنا، سعید شعرباف، شهردار کرمان، در آیین آغاز مسابقات جایزه بزرگ PES قهرمان دل عالم، که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و با مشارکت بازار اینترنتی نخل، در محل سالن ورزشی شهرداری کرمان برگزار شد، گفت: اینکه بخش خصوصی وارد فعالیت اجتماعی شود، نشان از بلوغ فکری آن مجموعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی در حوزه کسب‌وکار خصوصی خود در زمینه‌های موردنیاز شهر کرمان فعالیت کند، هیچ ابایی نداریم که حداقل در زمینه معرفی و تبلیغات، از آن‌ها حمایت و زیرساخت‌های گسترش و توسعه کسب‌وکارشان را فراهم کنیم.

شهردار کرمان بیان کرد: اینکه سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری و بازار اینترنتی نخل، بر دغدغه و مفهومِ بازی در شهر کرمان تمرکز کرده‌اند، خیلی خوب است.

شعرباف افزود: امروزه در بسیاری از طراحی‌های فرهنگی و کالبدی و حتی در فضای مدیریتی شهری، مبنای طراحی، بازی است.

وی با بیان اینکه سال‌هاست پارک‌ها به سبک قدیم طراحی نمی‌شوند، افزود: در طراحی مدرن پارک‌ها فقط فضای سبز مهم نیست، اغلب در پارک‌هایی که مخاطبان بالایی دارند، از بازی‌های ذهنی و ماجراجویی استفاده شده و پارک‌ها یک داستان و تم خاص دارند.

شهردار کرمان ادامه داد: امروز خیلی‌ها حتی در حوزه آموزش و پرورش و تربیت به سمت بازی‌انگاری می‌روند.

شعرباف یادآور شد: بازی فقط تفریح نیست و ما سعی کردیم این رویداد با محوریت ورزش آغاز شود.

وی افزود: قصد داریم این بازی‌انگاری را در حوزه‌های شهری هم جلو ببریم و این رویداد در بازه‌های زمانی مشخص در کرمان برگزار شود.

شهردار کرمان بیان کرد: شهرداری کرمان از هر مجموعه‌ای که در این زمینه‌ها فعالیت دارد، حمایت می‌کند.

گفتنی است؛ مسابقات جایزه بزرگ PES قهرمان دل عالم، از روز گذشته به مدت سه روز برگزار می‌شود. در این مسابقات، بیش از ۲۰۰ نفر شرکت کرده‌اند که در قالب ۴۰۰ بازی فوتبال در دو مرحله گروهی و حذفی به رقابت می‌پردازند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات