عملکردشورای اسلامی شهرقزوین در هفته ای که سپری شد

عملکردشورای اسلامی شهرقزوین در هفته ای که سپری شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،اعضای شورا طی این مدت دو جلسه علنی شورا در سال جاری را به ریاست علی فرمانی در تالار مردم برگزار نمودند و طی آن چهارلایحه را با حضور نمایندگان مطلع مورد بحث و بررسی قرار دادند و پس از اخذ نظر کارشناسان مورد وثوق خود نسبت به تصویب آنها اقدام نمودند .

همچنین یکی از جلسات علنی شورا با حضور اسمعیلی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین و با هدف افزایش تعاملات دوسویه مدیریت شهری و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

گفتنی است ؛بررسی میدانی مشکلات محلات شیخ آباد ، مولوی و محله راه آهن و حضور در مساجد این محلات توسط رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقزوین از دیگر برنامه های این نهاد مردمی در هفته اخیر بود.

بر پایه این گزارش؛اعضای شورای اسلامی شهرقزوین با حضور درمناطق چهارگانه شهرداری که روزهای یکشنبه هرهفته و در قالب ملاقات عمومی صورت می پذیرد با مراجعین این مناطق دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک درجریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند ؛رویکردی که در مجموع بادستاورد رسیدگی به موضوعات حقوقی ،درآمد ،نوسازی ،ماده صد، معماری و شهرسازی پرونده های مراجیعن از طریق اخذ نظر کارشناسان مربوطه همراه بود.

دیدار مردمی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در دفتر خود  به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات شهروندان  از دیگر عملکرد منتخبین مردم در نهاد شوراها بود.

این گزارش می افزاید: درهفته ای که سپری شد، جلسه تلفیق کمیسیونهای فرهنگی با عمران شورای اسلامی شهرقزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه به ریاست قاسم اللهیاری و حضور مدیران و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین برپاشد که طی آن اعضای کمیسیون ضمن اعلام موافقت با احداث دو زمین چمن مصنوعی با مشارکت آموزش و پرورش استان بر لزوم توجه و رسیدگی به فضاهای ورزشی رهاشده و مستهلک در شهر قزوین تاکید نمودند.

همچنین بررسی میدانی مشکل فرونشست زمین در محله عبید زاکان توسط رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهرقزوین وبررسی ابعاد و زوایای این حادثه و رفع سریع این مشکل، از دیگر عملکرد منتخبین شورای اسلامی شهرقزوین در هفته اخیر بود.

گفتنی است؛ برگزاری جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور اعضا، سعیدی مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین و برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با هدف بررسی استفاده از پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری قزوین و برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی عکس "مقام خانواده در اجتماع" در تالار مردم این نهاد از دیگر اقدامات اعضای شورا در هفته گذشته می باشد.

همچنین؛در هفته ای که سپری شد جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و  با هدف بررسی عملکرد پیمانکاران جایگاههای     CNG برگزار شد.

برگزاری جلسه تلفیق کمیسیونهای شهرسازی، املاک و حقوقی با عمران ترافیک وامور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا،وبرخی از مدیران مرتبط شهرداری قزوین در دوبخش بررسی لوایح املاکی و و ضعیت ادامه پل امام رضا (ع) و محور انصاری شرقی از دیگر عملکرد این نهاد مردمی درهفته اخیر بود.

گفتنی است ؛در هفته گذشته جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، وجمعی از مدیران شهری با هدف ادامه بررسی برنامه پنج ساله سوم کارگروه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قزوین تشکیل شد که در این جلسه اعضای کمیسیون بر لزوم اراده استانی برای انتقال میدان میوه و تره بار قزوین تاکید نمودند.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات