بررسی راهکارهای تسریع در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری در نشست مشترک با اداره ثبت اسناد و املاک استان

بررسی راهکارهای تسریع در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری در نشست مشترک با اداره ثبت اسناد و املاک استان


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم ، نشست مشترک فی مابین بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان با حضور آقایان: جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک , بلدی مدیر کل بنیاد مسکن ، صمدی سرپرست معاونت عمران  روستایی  , معاونین  وکارشناسان ذیربط در سالن جلسات ثبت اسناد و املاک استان به منظور هماهنگی بیشتر در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری , رفع مشکلات موجود و پیگیری مسائل فیمابین تشکیل گردید.
در این جلسه آقای بلدی مدیر کل بنیاد مسکن استان قم ، ضمن تشریح فعالیت های این بنیاد در حوزه های مختلف شهری و روستایی گفت: خوشبختانه تاکنون تعاملات مطلوبی با اداره ثبت اسناد و املاک در راستای صدور سند برای واحدهای شهری و روستایی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۷۵۰ زمین و واحد مسکونی روستایی در استان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک سند مالکیت صادر شده است افزود:  طبق برنامه پیش‌بینی شده، در سال ۱۴۰۱ صدور سند برای یکهزار و ۵۰۰ مِلک مسکونی اعم از خانه و زمین در دستورکار می‌باشد.
در ادامه آقای جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک  استان با ابراز رضایت از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاری در سنددار کردن املاک در روستاهای استان , برگزاری این جلسات را جهت تعامل بیشتر و تسریع در انجام کار بسیار موثر دانستند.
لازم به ذکر است هدف از برگزاری این جلسه بررسی مسائل و مشکلات صدور اسناد مالکیت روستایی , هماهنگی بیشتر میان دو دستگاه اجرایی برای رفع موانع احتمالی در امر خدمات رسانی به روستائیان عزیز می باشد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات