وزیر راه و شهرسازی از روند احداث بیمارستان بروجن دیدن کرد

وزیر راه و شهرسازی از روند احداث بیمارستان بروجن دیدن کرد

www.bananews.irوزیر راه و شهرسازی که روز شنبه برای بازدید از پروژه های عمرانی این وزارتخانه وارد چهارمحال و بختیاری شده است، از روند احداث بیمارستان۲۲۰ تختخوابی شهر بروجن دیدن کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این بازدید که جمعی دیگر از مقامات محلی چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند،'علی نیکزاد' بر اتمام هرچه سریعتر این بیمارستان که از طرحهای مهر ماندگار دولت است، تاکید کرد.

فرماندار بروجن در این بازدید بااشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این بیمارستان در سال ۹۰ گفت: این پروژه از مصوبات دور دوم سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۷ آغاز شد.

' فتاح کرمی' افزود: فاز نخست بیمارستان بروجن با۶۰ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و برای اجرای فاز دوم آن بیش از۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی گفت: بیمارستان بروجن در شش طبقه و زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۶۸۰ متر مربع ساخته می شود.

دیدار از روند احداث طرح مسکن مهر شهر بروجن،محور چهار خطه بروجن - شهرکرد و چهارخطه شهرکرد - فارسان از برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به چهارمحال و بختیاری اعلام شده است.

نیکزاد همچنین در این سفر یکروزه از روند احداث محور ارتباطی شهرکرد - بن -داران، تقاطع غیرهمسطح شهرکرد - سامان- تیران و طرح مسکن مهر منظریه شهرکرد دیدن می کند.

حضور در شورای حمل و نقل و شورای مسکن چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به چهارمحال و بختیاری اعلام شده است.

 

 

    نظرات