نشست مشترک هیات رییسه سازمان و پرسنل ستاد

نشست مشترک هیات رییسه سازمان و پرسنل ستاد

نشست مشترک هیات رییسه سازمان و پرسنل ستاد : سازمان خانه دوم پرسنل سازمان
نشست مشترک هیات رییسه سال دوم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و کارکنان ستاد سازمان برگزار شد .
در این نشست ابتدا مهندس یزدی نژاد رییس سازمان ضمن  قدردانی از زحمات کارکنان ؛ سازمان نظام مهندسی را سازمانی پویا با تنوع خدماتی بسیار زیاد دانست که حجم بالایی از خدمت به ارباب رجوع در آن ارائه می شود .
وی انتخاباتی بودن و تغییرات در مدیریت سازمان را فرصتی برای حرکت در راستای خط مشی از پیش تعیین شده با نگاه به تجربیات گذشته و تعیین چشم اندازی برای آینده دانست و افزود : در دوره نهم تلاش میکنیم اصول درست مدیریت در سازمان را نهادینه کنیم .
یزدی نژاد مدیریت برنامه را مهمترین موضوع سازمان دانست و گفت : چارت سازمانی و مدیریت منابع انسانی بسیار حائز اهمیت بوده و کارکنان باید با هم افزایی در کنار هم همراه با مدیریت دانش در پیشبرد اهداف سازمان نقشی فعال ایفا نمایند .
ایشان با اشاره به اینکه طی یکسال آتی خود را وقف سازمان خواهد نمود ادامه داد : برای تغییر در جریان خدمات رسانی سازمان به اعضا و ارباب رجوع حتما از ابزار تنبیه و تشویق استفاده خواهم نمود .
رییس سازمان توسعه بستر الکترونیک را از اهداف مهم سازمان دانست و افزود : عملکرد سازمان نباید قائم به فرد باشد و در ارائه خدمات ، نظر مهندسین در بررسی عملکرد سازمان بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا همکاری واحدها با هم زیر ذره بین بررسی خواهد بود و امیدوارم شاهد تغییرات مثبتی در سازمان باشیم .
وی در انتها سازمان را خانه دوم همه کارمندان دانست و افزود: در صورت عملکرد ضعیف کارکنان سازمان بخصوص کارمندان ستاد، ارائه خدمات توسط مهندسین نیز در سطح استان با مشکل مواجه خواهد شد، پس لازم است همه شما فعالانه در ارائه خدمات به بهترین نحو مشارکت فعال نمایید .
در ادامه خانم دکتر محمودی نایب رییس اول سازمان ضمن عرض خداقوت  به کارکنان ، مسوولیت پذیری کارکنان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت :   تغییرات در راستای پیشرفت سازمان طی یکسال آتی با همت و همکاری کارکنان سازمان محقق خواهد شد و با توجه به استراتژی تعیین شده هیات رییسه از همه میخواهم تا در پیشبرد اهداف سازمان با هیات رییسه همکاری لازم را داشته باشید .
مهندس احتشامی نایب رییس دوم هم نیز در ادامه ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان طی یکسال گذشته،  تعصب سازمان کارکنان را موجب پویایی سازمان دانست و بر هم افزایی کارکنان با هیات مدیره تاکید کرد.

مهندس سلطانی خزانه دار سازمان دیگر  سخنران این نشست مشترک بود که با تاکید بر تجربیات خود در دفاتر نمایندگی بر هم افزایی میان بخشهای مختلف ستاد جهت رفع معضل مهندسین تاکید نمود .
در انتها خانم دکتر ابراهیم زاده دبیر سازمان ضمن ابراز خرسندی از همکاری کارکنان سازمان با هیات رییسه طی یکسال گذشته ، صاحبان اصلی سازمان را کارکنان دانست و تاکید کرد : لازم است برای پایداری سازمان در ارائه خدمات به مهندسین با بالاترین کیفیت همکاری مشترک و نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم .
در ادامه جلسه برخی از کارکنان سازمان ضمن اعلام  نظرات خود بر همکاری با هیات رییسه جهت پیشبرد اهداف سازمان تاکید کردند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات