آیین تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری مبارکه برگزار گردید

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری مبارکه برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، در مراسمی با حضور معاون اداره کل حراست استانداری اصفهان ، دکتر احمدی شهردار مبارکه ، رئیس شورای اسلامی شهر ، مسئولین شهرستان و جمعی از معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید حراست شهرداری مبارکه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر احمدی شهردار مبارکه با تاکید بر نقش مهم و حیاتی واحد حراست در ادارات و ارگان ها گفت: همراهی و تعامل در شهرداری ها مدیون تلاش های این عزیزان بوده و بی شک به وظیفه اصلی خود که همان حفظ آرامش و صیانت از قانون و امنیت درون سازمانی در تمامی حوزه‌ها است عمل نموده اند.

وی افزود: حراست به عنوان چشمی بیدار و بازوی توانمند شهرداری سعی دارد عملکرد قابل قبولی را برای سازمان رقم بزند و در ارتقاء مجموعه اداری مثمر ثمر باشد.

وی در ادامه ضمن تبریک به مدیر حراست جدید شهرداری اضافه کرد : آقای نجفیان به عنوان رئیس جدید حراست از بدنه شهرداری هستند که کاملا آشنا به مسائل و موارد در بخش‌های مختلف بوده و تجربه کافی را در این سالها کسب نموده و تاکنون عملکرد خوبی را از خود نشان داده است که آرزوی سلامتی و توفیق را در ادامه راه برای ایشان از خداوند منان خواستاریم .

دکتر احمدی در پایان به تعامل خوب مدیر اسبق حراست شهرداری اشاره و خاطر نشان کرد: در دوران ماموریت جناب آقای صالحی خواه تعاملات خوبی در مجموعه برقرار بود که برای این عزیز نیز در سنگر جدید آرزوی موفقیت داریم .

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات مهندس صالحی خواه مدیر اسبق حراست شهرداری مبارکه تقدیر و مهندس نجفیان به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری مبارکه معرفی گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات