شرکت گاز تهران مانور مدیریت بحران برگزار می کند

شرکت گاز تهران مانور مدیریت بحران برگزار می کند

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت گاز استان تهران از برگزاری مانور مدیریت بحران شرکت گاز در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد و گفت: مردم از مشاهده بروز این حوادث که برای اجرای مانور طراحی می شود نگران نشوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'یعقوب علی حسین نیا' روز شنبه در نشست خبری خود که به مناسبت برگزاری مانور مدیریت بحران شرکت گاز برگزار شد، افزود: این مانور روز سه شنبه در ۲۳ خردادماه جاری برای نخستین بار به صورت تخصصی توسط شرکت ها و دستگاه های داخلی در تهران برگزار می شود.

وی گفت: یازده نقطه از نقاط مختلف شهر برای اجرای مانور پیش بینی شده است که از این بین در سه نقطه اجرای عملیات صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهر تهران بر روی یک گسل قرار گرفته و پیوسته در معرض وقوع زلزله قرار دارد، دستگاه های خدمات رسان باید تمهیدات لازم را پیش بینی کرده باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: تمامی دستگاه ها در بخش گاز در اجرای مانور تخصصی که مدیریت شورای هماهنگی و مدیریت بحران وزارت کشور مجوز آنرا صادر کرده است حضور دارند.

حسین نیا اطمینان داشتن از آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی در زمان بحران و اطمینان دادن به مردم شهر تهران از آمادگی عوامل اجرایی و عملیاتی این بخش را از اهداف اجرای این مانور ذکر کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا گاز شهروندان تهرانی به دلیل اجرای این مانور قطع می شود، گفت: برای اجرای مانور گاز به صورت مقطعی قطع می شود اما این قطعی به گونه ای است که برای مشترکان هیچ گونه مشکل و قطعی پیش نمی آید.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: در این مانور شرکت های گاز استان اصفهان، مرکزی، قم، قزوین، سمنان و مازندران حضور خواهند داشت.

وی همچنین از بهره برداری گازرسانی به دو شهر رودبارقصران و طالقان تا پایان سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت مسئولیت گازرسانی به ۲۰ درصد از هموطنان را به عهده دارد، گفت: بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در استان های تهران و البرز وجود دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: گاز استان البرز هنوز از استان تهران تفکیک نشده است که این منطقه با یک میلیون و ۴۰۰ هزار علمک، دو هزار و ۶۰۰ مشترک در ۶۲ شهر و ۵۲۰ روستا را پوشش می دهد.

 

 

    نظرات