استودیو شهر تبریز با تمامی امکانات خود محفلی برای شنیدن نکته نظرات شهروندان در ارتباط با مسائل شهری است و این مجموعه سعی دارد نقش پل ارتباطی موثری بین شهروندان و مدیریت شهری در جهت ارتقای خدمت رسانی شهری به نحو احسن ایفا کند.
برنامه شهریمیز در هشت ماه سالجاری ۱۲۴ قسمت برنامه گفتگوی ۲۰ دقیقهای و در مجموع دوهزار و ۴۸۰ دقیقه برنامه در گفتگو با مسئولان مدیریت شهری تولید کرده است.
استودیو شهر تبریز در این مدت در آیتم های متنوع رسانهای اقدام به تولید محتوا کرده است. در بخش "خبر" به مدت یکهزار و ۸۵۰ دقیقه و در آیتم های آموزش و ایمنی، نکات ترافیکی، فرهنگ شهروندی، قوانین و مقررات شهرسازی هر کدام به مدت ۹۳۵ دقیقه محتوا تولید و پخش شده است. گزارشهای مربوط به محلات شهر تبریز و مقوله مهم "شهر هوشمند" از دیگر برنامههای تولید شده برنامه تلویزیونی شهریمیز است که مدت پخش آن جمعا ۹۳۲ دقیقه است.
برنامههای استودیو شهر جایگاه مناسبی در بین مخاطبان تلویزیونی و رادیویی تبریز در خصوص پیگیری مطالبات شهری تبریز پیدا کرده است به طوری که در هشت ماه سالجاری بیش از ۵۰۰ تماس مردمی در خصوص معضلات شهری ثبت شده که از این تعداد ۲۱۱ جوابیه توسط مناطق و سازمان های تابعه شهرداری تبریز دریافت شده است.
بیشترین میزان تماس مردمی استودیو شهر تبریز با ۴۵ تماس مربوط به شهرداری منطقه ۲ تبریز است. شهروندان تبریز ۱۸۸ تماس تنها در ارتباط زنده تلفنی برنامه های استودیو شهر برقرار کرده اند که توسط شهرداری تبریز رسیدگی شده است.
همچنین در هشت ماه امسال ۱۱۷ پیامک شهروندی از مخاطبان به عنوان بازخورد دریافت شده است.
نظرات