بندر گناوه ۳۷ بار لرزید

بندر گناوه ۳۷ بار لرزید

۳۷http://www.bananews.ir/ زمین لرزه و پس لرزه در ۲۴ ساعت گذشته بندر گناوه در استان بوشهر را لرزانده که بزرگترین آنها ۴٫۸ ریشتر بزرگی داشته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد مرادی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: چندین زلزله و پس‌لرزه از روز گذشته نزدیکی شهرستان بندر گناوه واقع در مرز بین استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را لرزانده است که بزرگترین آنها ۴٫۸ ریشتر بزرگی داشته و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین در ساعت ۲۰:۴۵ شب‌گذشته رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با بیان اینکه تمامی نیروهای مدیریت بحران، اورژانس، هلال‌احمر و... هم‌اکنون به صورت آماده‌باش هستند، درباره خسارات ناشی از این زلزله گفت: خوشبختانه این زلزله هیچ‌گونه خساراتی بر جای نگذاشته است.

وی درباره مرکز زلزله که در نزدیکی ارتفاعات قرار داشته، گفت: به دلیل این که این منطقه از تراکم جمعیت کمی برخوردار است، خوشبختانه شرایط ساکنان این منطقه عادی است.

بنا بر اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در یک هفته گذشته ۷۷ زمین لرزه و پس‌لرزه در این منطقه به وقوع پیوسته که ۳۷ تای آن مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است. محل وقوع این زلزله در ۳۳ کیلومتری بندر ریگ و ۶۶۱ کیلومتری تهران واقع شده است.

 

    نظرات