جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان قم

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم جلسه ای با حضور آقایان: رحیمی راد رئیس اداره ارتباطات راه و شهرسازی, گل محمدی مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن , حسینی مسئول روابط عمومی بانک مسکن , حسامی مسئول روابط عمومی حمل و نقل و یعقوبی مسئول روابط عمومی آزمایشگاه مکانیک خاک , به منظور هماهنگی، هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برای اجرای برنامه های ابلاغی ستاد وزارت راه و شهرسازی در محل اداره کل حمل و نقل استان برگزار گردید.
در این جلسه رحیمی راد رئیس اداره ارتباطات راه و شهرسازی استان گفت: جهاد تبیین و ارائه گزارش، شفافیت و مردمی بودن باید جزو مهمترین سیاست‌ها و برنامه های مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه قرار بگیرد و برای این امر باید از ظرفیت های نوین ارتباطی استفاده کرد.
به گفته رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، استفاده از ابزار و قالب نوین نظیر تیزر، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و موشن گرافی می‌تواند، اقدامات و عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن و البته اثر بخش به اطلاع عموم برساند.
لازم به ذکر است شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی راه و شهرسازی استان متشکل از مدیران روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هواشناسی، بنیاد مسکن، بانک مسکن، پلیس راه، راه آهن و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می باشد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات