مراسم تشییع پیکر طلبه شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده با حضور کارکنان بنیاد مسکن قم

مراسم تشییع پیکر طلبه شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده با حضور کارکنان بنیاد مسکن قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم , مراسم تشییع پیکر پاک حسن مختار زاده ، شهید مدافع امنیت، 21 آذر، با حضور علما، اساتید، امام جمعه قم، استاندار قم , مدیران دستگاه های اجرایی , کارکنان بنیاد مسکن و مردم انقلابی شهر مقدس قم از مصلی به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
در این مراسم با شکوه که اقشار مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان دهه هشتادی حضور داشتند ، پیکر این شهید والا مقام بر روی دستان خیل عظیمی از مردم ولایتمدار قم و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا , مرگ بر اسرائیل , مرگ بر منافق تشییع , بعد از اقامه نماز توسط آیت الله عابدی از اساتید حوزه علمیه قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاکسپاری شد.
در این مراسم مردم انقلابی و ولایت مدار قم ضمن ابراز خشم و نفرت از اغتشاشگران و حامیان و محرکین آنها از مسئولین امنیتی و قضایی خواستند به سرعت و با قاطعیت با مجرمین به‌خصوص کسانی که دست شان به خون حافظان امنیت و مردم آلوده است برخورد کنند.
لازم به ذکر است طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده طلبه مدرسه علمیه عترت قم و عضو گردان بسیجیان امام علی (ع) سعادت آباد تهران که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بستری بود، جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل گردید.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات