اهدای کلید یک واحد آپارتمان مسکن مهر پردیس به مهماندار قطار توسط وزیر راه

اهدای کلید یک واحد آپارتمان مسکن مهر پردیس به مهماندار قطار توسط وزیر راه

http://www.bananews.ir/کلید یک واحد آپارتمان مسکن مهر توسط وزیر راه و شهرسازی در مراسم تقدیر از برگزدیدگان دومین جشنواره روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به مهماندار قطار که چندی پیش تعدادی سکه و زیورآلات قیمتی پیدا کرده و به دست صاحب آن رسانده بود، اهدا شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در مراسمی که صبح امروز در وزارت راه و شهرسازی به منظور تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی کلید یک واحد آپارتمان مسکن مهر پردیس را به افشین فیض بخشی مهماندار قطار که چندی پیش مقدار زیادی سکه طلا و نیز زیورآلات قیمتی را در قطار یافته و آن را به دست صاحب خود رسانده بود اهدا کرد.

در زمان اهدای این کلید وزیر راه و شهرسازی به فیض بخشی گفت: سه شنبه یعنی دو روز دیگر به منزل او در مسکن مهر پردیس خواهد رفت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به روابط عمومی مسکنه مهر پردیس تاکید کرد:‌ از استقرار افشین فیض بخشی از همسر و دختر او در آپارتمان جدیدیش مطمئن شود.

برای این‌ آپارتمان پنج میلیون تومان آورده نیز از سوی شرکت راه آهن کمک شده است.

در ابتدای جشنواره تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی راه و شهرسازی نورالدینی ـ دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دولت به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره به قرائت بیانیه پایانی جشنواره اقدام کرد و همچنین اظها ر کرد:‌یکی از مشکلات موجود تبیین جایگاه روابط عمومی به مدیران است که براساس آن مدیران به این مقوله مهم اهتمان بروزند.

او با تقدیر از حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در دولت که با سخت کوشی خدمات بسیاری در وزارتخانه خود با مدیریت لحظه به لحظه عمل می‌کند، گفت: شان وجایگاه سازمانی روابط عمومی از ابهام جدی در برخی سازمان‌ها برخوردار است و به همین دلیل نیازمند خانه تکانی در آیین نامه‌ها هستیم.

وی افزود: در شرایط کنونی و با وجود آیین نامه‌های متعددی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی با مشکل مواجهیم اما با درایت رییس جمهور آ‌یین نامه روابط عمومی‌ها ابلاغ شد که می‌تواند کارگشا باشد.

د راین مراسم همچنین رضایی رییس اداره افکارسنجی ریاست جمهوری با اعلام این د رنظر سنجی‌ها مشخص شده است بیش از ۸۰ درصد مردم طرح مسکن مهر را به عنوان طرح موفق و وزیر راه و شهرسازی را به عنوان مدیر موفق انتخاب کرده اند گفت: رسیدن به این مهم نتیجه تلاشی شخصی وزیر و معاونین وی است.

وی همچنین تاکید کرد: مجموعه روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی اگر اراده کنند می توانند تحرک و تحول در جامعه ایجاد کنند. در پایان با حضور وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دولت و رییس سازمان افکارسنجی ریاست جمهوری از برگزیدگان روابط عمومی با اهدا لوح تقدیر شد.

 

    نظرات