ریزش دیواره محل گودبرداری ۳ کشته و مجروح در پی داشت

ریزش دیواره محل گودبرداری ۳ کشته و مجروح در پی داشت

http://www.bananews.ir/ریزش ناگهانی خاک دیواره محل گودبرداری بر روی کارگران موجب مرگ یک نفر و مجروح شدن دو نفر شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این حادثه هنگامی رخ داد که چندین کارگر در گودال خاکبرداری شده مشغول کار بودند که ناگهان بخشی از دیواره خاکی محل گودبرداری جدا شد و بر روی کارگران فرو ریخت.

وقوع این حادثه ساعت ۱۶:۲۱دقیقه روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۸۹ و گروه نجات ۴ آتش نشانی راهی محل حادثه در خیابان شریعتی، خیابان یخچال شدند.

حمیدرضا فرهاد توسکی افسر آماده منطقه ۳ عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: عده ای از کارگران در گودالی به مساحت ۵۰۰ متر مربع که برای احداث ساختمان جدید به عمق ۵ متر هم گود برداری شده بود سرگرم کار بودند که ناگهان بخشی ازدیواره خاکی آن ریزش کرد.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ تلاش های خود را برای بیرون آوردن کارگران گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی عملیات ایمن سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند.

فرهاد توسکی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با برداشتن خاک و سنگ به سرعت هر سه کارگر افغانی را از زیر آوار خارج کردند که یک نفر از آنها بنام عبدالله - گ گل تبعه افغان ۱۷ ساله جان خود را از دست داد و دو کارگردیگر به نام های گل اصغر- ب ۲۱ ساله و بهزاد-د ۳۰ ساله از این حادثه جان به در بردند.

افسرآماده منطقه ۳ آتش نشانی نداشتن شمع بندی مناسب در کنار دیواره خاکی گودال را علت بروز این حادثه دانست و افزود: هر دو مصدوم بلافاصله توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

    نظرات