صدور مجوز استخدام ۴۸۵۰ نفر در وزارت راه و شهرسازی

صدور مجوز استخدام ۴۸۵۰ نفر در وزارت راه و شهرسازی

http://www.bananews.ir/معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از صدور مجوز استخدام ۴۸۵۰ نفر در اداره کل استانی و برخی سازمان‌های و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید سعید سید علایی اعلام کرد: در راستای سیاستها و برنامه‌های مربوط به تامین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و با هدف تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته با پیگیریهای معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی در مجموع ۴۸۵۰ مجوز استخدامی از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صادر شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این مجوز استخدامی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و برخی سازمان‌های و شرکت‌های تابعه شامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ای، بانک مسکن، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواشناسی کشور تخصیص داده شده است.

سید علایی تصریح کرد: آزمون استخدامی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها به استناد آگهی استخدامی انتشار یافته از سوی استانداری ها مقرر شد در دو نوبت برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی افزود: جذب نیروی انسانی ۴۸۵۰ نفر در مشاغل پشتیبانی و تخصصی با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس از طریق آزمون استخدامی در دست اقدام است.

وی یادآور شد: بعد از ابلاغ تشکیلات تفصیلی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها در اجرای ماده ۲۹ و ۳۱ قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تطبیق نیروی انسانی به روی تشکیلات ابلاغی توسط استان ها انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: نمودار تشکیلاتی ۷ سازمان و شرکت وابسته به وزارت راه وشهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که از ادغام مراکز تحقیقاتی پژوهش و آموزش این وزارتخانه تشکیل شده است، در اجرای ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به این وزارتخانه ابلاغ شده است و اخذ تشکیلات تفصیلی این سازمان ها و مرکز تحقیقات در دست اقدام است.

 

    نظرات