مسکن ویژه به کمک بازار اجاره می‌آید

مسکن ویژه به کمک بازار اجاره می‌آید

http://www.bananews.ir/مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت حدود هشت هزار واحد مسکن طرح ویژه در غرب تهران با هدف کنترل قیمت مسکن و زمین آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تقی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی زمان آغاز طرح ویژه مسکن در تهران با بیان این‌که زمین این طرح تامین و پیمانکاران آن نیز مشخص شده‌اند، بیان کرد: در حال حاضر پیمانکاران مستقر و کارگاه‌های خود را در محل پروژه تجهیز کرده‌اند، هم‌چنین در شهر پردیس نیز این پروژه آغاز شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این پروژه خانه‌دار کردن گروه‌های هدف و کنترل قیمت مسکن است.

رضایی گفت: با توجه به این‌که بحث کنترل قیمت مسکن و زمین نیز برای دولت بسیار حائز اهمیت است، این طرح به عنوان تمام‌کننده‌ی موضوع کنترل بازار مسکن در کنار طرح مسکن مهر در دولت است.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان تهران با بیان این‌که بزرگ‌ترین مشکل اجرای این طرح تهیه‌ی زمین برای آن بوده است، خاطرنشان کرد: براساس هدف‌گذاری دهها هزار واحد در شهر تهران ساخته می‌شود و مرحله‌ی اول آن ساخت هشت هزار واحد مسکن در غرب تهران است.

وی افزود: برنامه‌ی دیگری که ما در سال جاری اجرا خواهیم کرد و مصمم بر آن هستیم، افتتاح واحد‌های مسکونی در دست اجرا است و تلاش می‌نماییم با افتتاح این واحد‌ها و تزریق آن به بازار قیمت مسکن کنترل و اجاره‌بها را داشته باشیم. ضمن آنکه بحث تعزیراتی‌کردن قیمت اجاره‌بها نیز در دستور کار می‌باشد و با قدرت هرچه تمام آن را اجرایی خواهیم کرد.

 

    نظرات