فعالیت روزانه ۴۰۰ کارگر تنظیف در گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج)

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان خبر داد: فعالیت روزانه ۴۰۰ کارگر تنظیف در گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج)
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان گفت: در ایام مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها، روزانه ۴۰۰ کارگر، کارِ تنظیف و جمع‌آوری زباله را در این محدوده انجام می‌دهند.

به گزارش کرنا، محمود ایرانمنش افزود: این در حالی است که در حالت عادی، روزانه ۵۰ کارگر تنظیف در مجموعه گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج) مشغول به‌کار هستند.

وی همچنین درخصوص اقدامات واحد خدمات و تاسیسات شهرداری، با اشاره به طراحی، ساخت، نصب و رنگ‌آمیزی ۲۲۳ متر نرده دور گلزار شهدا افزود: تعدادی درِ ورودی برای گلزار شهدا طراحی و ساخته شده و همچنین برای تمام ورودی‌ها به پردیسان قائم(عج)، در، ساخته شده که نصب خواهد شد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، با اشاره به اصلاح روشنایی گلزار شهدا، خاطرنشان کرد: در مجموعه گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج)، ازجمله در تمام خیابان‌های فرعی پردیسان قائم(عج)، هرجا نیاز به سرویس بهداشتی بوده، سرویس بهداشتی احداث شده و در پارکینگ جدیدالاحداث نیز چهار چشمه سرویس بهداشتی برای خانم‌ها و چهار چشمه برای آقایان ساخته شده است.

ایرانمنش افزود: همچنین با همکاری شهرداری منطقه دو، در پارکینگ، چهار چشمه حمام ساخته شده است.

وی افزود: جهت تامین امنیت گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج)، مجموعاً ۶۰۰۰ مترمربع فنس‌ اجرا می‌شود که هزار تیر برای فنس‌کشی توسط واحد خدمات و تاسیسات شهرداری نصب شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، با اشاره به آماده‌سازی پارکینگی به مساحت ۲۴ هزار مترمربع، خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار مترمربع از پارکینگ جدیدالاحداث، آسفالت شده و آسفالت ۱۲ هزار مترمربع دیگر نیز در حال اجراست.

ایرانمنش افزود: در حالت عادی، روزانه ۵۰ کارگر تنظیف در مجموعه گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج) مشغول به‌کار هستند، اما در ایام مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها، روزانه ۴۰۰ کارگر به‌صورت ثابت، کار تنظیف و جمع‌آوری زباله را در این مجموعه انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: چند مخزن ۴۰۰۰ و ۲۰۰۰ لیتری آب به مجموعه گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج) اضافه شده تا در این ایام مشکل آب شُرب نداشته باشیم؛ ضمن اینکه چهار مخزن ۱۰ هزار لیتری نیز جهت رفاه مردم احداث شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ۲۰ سرویس بهداشتی و دو حمام برای خانم‌ها و آقایان اضافه کرده است، گفت: سرویس‌های بهداشتی نیز روزانه نظافت می‌شود.

ایرانمنش، از غبارروبیِ قبور شهدا به‌صورت روزانه خبر داد و افزود: آب‌نماها و جدول‌ها نیز، رنگ‌آمیزی و اصلاح شده است.

وی بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری هم در طول دهه مقاومت، یک دستگاه جرثقیل در مجموعه گلزار شهدا و پردیسان قائم(عج) مستقر می‌کند تا در صورت نیاز استفاده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات