لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های املاک در...

لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های املاک در...

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا و مدیران و کارشناسان مطلع شهردادی قزوین و با دستور کار بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری ده قطعه زمین به صورت مزایده و به قیمت کارشناسی پس از بحث‌ و بررسی مورد تأیید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

همچنین؛ لوایح واگذاری نهر متروکه به مساحت ۱۵/۲۴مترمربع در خیابان تالار  با قیمت کارشناسی و لایحه توافق با خانم مریم جوادی و وراث مرحوم میرمعزی پس از بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ در ادامه این جلسه نامه مدیر کل امور شهری استانداری پیرامون اراضی قولنامه ای مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفت و مقرر شد در اراضی قولنامه ای با کاربری مسکونی پروانه ساخت صادر شود.

همچنین گفتنی است؛ در این جلسه گزارش مربوط به قطعات کلی ملاصدرا و توافق صورت گرفته از جمله مساحت کلی، کاربری ها و مساحت قطعات تفکیکی و شوارع آزاد شده در این منطقه توسط مسؤل عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین ارایه شد.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ اعضای کمیسیون لایحه شهرداری قزوین پیرامون توافق با مالکین قطعه ۶۷ ملاصدرا را  در بخشهای نقشه های تفکیکی و طرح تفصیلی ،محاسبات امتیازات اعطایی براساس سال توافق و سال جاری و بررسی درخواست متقاضی  مبنی بر مطالبه روز امتیازات مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین در پایان جلسه لایحه واگذاری یک قطعه زمین در بلوار خرمشهر به شرکت بهسازان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مجددا قیمت کارشناسی بررسی شود.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات