تحویل واحدهای دور قبل مسکن مهر پردیس تا پایان سال

تحویل واحدهای دور قبل مسکن مهر پردیس تا پایان سال

http://www.bananews.irمدیرعامل شهر جدید پردیس با اشاره به روند تکمیل مسکن مهر در پردیس، گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر که از سال ۸۹ در دست ساخت است، امسال تحویل داده می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی هدایت در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت پروژه های مسکن مهر که از ابتدای طرح در شهر پردیس آغاز شده است، گفت: این پروژه ها که از سال ۸۹ و در فاز اول شروع شده است، امسال در مراحل مختلف به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه تمامی واحدها با امکانات زیرساختی به افتتاح می رسند، بیان کرد: اواخر سال گذشته ۴ هزار واحد مسکن مهر را در شهر جدید پردیس به افتتاح رساندیم و برنامه داریم که تا پایان تیرماه ۱۳۰۰هزار واحد دیگر را هم به متقاضیان تحویل بدهیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس در حال ساخت بوده است، افزود: ۲۷۰ واحد هم تا شهریور ماه به متقاضیان تحویل داده می شود و مابقی واحدها تا پایان سال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

هدایت به برنامه این شرکت برای تکمیل پروژه های زیرساختی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که پروژه های مسکن مهر زودتر از امکانات زیرساختی اجرایی می شود در ساخت و ساز های جدید تصمیم گرفتیم که همزمان با ساخت پروژه ها، عملیات اجرایی دیگر هم آغاز شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس تصریح کرد: در پروژه های جدید مسکن مهر تمام کاربری های خدماتی در کنار ساخت واحدها شروع شده که احداث مدارس، مساجد، واحدهای درمانی، واحدهای اداری در کنار هم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت و ساز و تکمیل زیرساختها در پردیس زمان بندی مشخصی تعریف شده است، بیان کرد: برنامه دولت این است که همزمان با تکمیل واحدها، اجرای زیرساخت‌ها هم تکمیل شود تا پایان ساخت واحدها و تحویل به متقاضیان، فاصله چندانی نداشته باشد.

 

 

    نظرات