بهسازی و آسفالت راه روستایی فریمک شهرستان نکاء

بهسازی و آسفالت راه روستایی فریمک شهرستان نکاء

http://www.bananews.irسرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء از بهسازی و آسفالت راه روستایی فریمک این شهرستان به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بیش از ۴۰۰۰ میلیون ریال خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، مهندس سید علی صادقی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء ضمن اعلام این مطلب افزود:‌ راه روستایی به عنوان بخش زیربنایی در توسعه مازندران از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و می توان این گونه عنوان کرد که ایجاد یک راه روستایی مناسب زمینه ساز جابه جایی آسان و ایمن محصولات تولیدی کشاورزان به بازار عرضه می شود.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ از این رو بهسازی و آسفالت راه های روستایی مازندران به عنوان یک اصل در برنامه های اجرایی راه و شهرسازی قرار گرفته است. سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء در ادامه به اقدامات بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان نکاء توسط این اداره اشاره و اظهار داشت: بهسازی و آسفالت راه روستایی " فریمک " شهرستان نکاء به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بیش از ۴۰۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه هایی است که توسط راه و شهرسازی نکاء به اجرا درآمده است.

مهندس صادقی در ادامه یادآور شد: محور روستایی " فریمک" در بخش هزار جریب ، دهستان زارم رودشهرستان نکاء واقع شده که با اتمام بهسازی و آسفالت این راه روستایی بیش از ۴۰خانوار از نعمت یک راه مناسب و ایمن بهره مند شدند.

 

 

    نظرات