ارائه خدمات بهتر در مدیریت شهری با هم‌افزایی شوراها

ارائه خدمات بهتر در مدیریت شهری با هم‌افزایی شوراها


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز حجت الاسلام رسول برگی در حاشیه شصت و ششمین اجلاس مشورتی مجمع شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری این مجمع تبادل تجربیات، هم‌افزایی، تضارب آرا و هم‌صدایی برای حل مسائل و مشکلات ایجاد شده برای شهرها است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال برگزاری سومین اجلاس این مجمع در ششمین دوره شورای اسلامی شهرها هستیم تا کنون به خوبی توانسته‌ایم در خصوص تبادل تجربیات قدم‌های مثبتی برداریم و تعامل و هم‌افزایی را افزایش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در کنار موارد ذکر شده، مشکلاتی برای شوراها وجود دارد که ما باید به گوش مجلس و دولت برسانیم تا در قوانینی که طرح می‌کنند و یا بخشنامه‌هایی که به استان‌ها ارسال می‌کنند این مسائل را در نظر گیرند که در این حوزه نیز تاکنون توانسته‌ایم اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی گفت: هم‌افزایی یکی از موارد بسیار مهم این مجمع و اینگونه جلسات است چرا که در کنار هم بودن سبب ایجاد قدرت برای رفع مشکلات شهر‌ها و مدیریت شهری می شود.

برگی اضافه کرد: آلودگی هوا یکی از موارد و مشکلاتی است که همه کلانشهرها با آن درگیر هستند چنین مواردی را می‌توانیم با هم افزایی و هم صدایی پیگیری کنیم تا بهتر و بالاتر از شرایط کنونی در خدمت به مردم تلاش کنیم. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات