مجمع مشورتی روسای شوراها فرصتی برای تبادل  تجربیات است

مجمع مشورتی روسای شوراها فرصتی برای تبادل تجربیات است


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز محمد حسین واثق کارگرنیا امروز پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه در حاشیه اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها اظهار کرد: شصت و ششمین جلسه در مجموع و سومین جلسه مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان در دوره ششم برگزار شد که در ۲ مجمع قبلی مسائل ابتدایی و شروع کار انجام شد.

وی افزود: در این اجلاس اتفاقات خوبی رقم خورد و گره‌هایی که قالب شهرداری‌ها و شوراها در رسیدن به وضعیت مطلوب داشته‌اند طرح و بررسی شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در این اجلاس کمیسیون‌هایی تخصصی تشکیل شده برای تسریع در انجام کارها، تبادل نظرات و تجربیات بسیار مفید بود و صحبت‌های لازم در این کمیسیون‌ها مطرح شد.

وی با بیان اینکه نقطه اوج و عطف این اجلاس بیانیه پایانی آن بود که مطالب به طور ویژه بیان شد، ادامه داد: امید است مواردی که به تصویب اجلاس رسیدند، برای ارائه راهکارهای لازم در اختیار متصدیان امر قرار گیرد تا موانع و مشکلات موجود برطرف شود.

واثق کارگرنیا تاکید کرد: در مجموع، گردهمایی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها مزیت‌های زیادی برای ادامه کار شوراها دارد چرا که در چنین جلساتی می‌توانیم از تجربیات و راهکارهای ویژه مشکلات مشترک استفاده کنیم و این امر سبب باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور استاندار و امام جمعه اهواز در این نشست بسیار تاثیر گذار بود، این امر می‌تواند در سایر جلسات مجمع نیز تداوم داشته باشد و با حضور مسئولین ذی‌ربط به ویژه وزیران به عنوان مهمان سبب آشنایی آن‌ها ریز مشکلات شهرها شود. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات