ساماندهی زمین‌های فاقد سند در کمیسیون تخصصی مجمع مشورتی شوراها بررسی شد

ساماندهی زمین‌های فاقد سند در کمیسیون تخصصی مجمع مشورتی شوراها بررسی شد


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، فرهاد میمنت آبادی در حاشیه شصت و ششمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها درخصوص مباحث مطرح شده در کمیسیون توسعه و عمران شهری و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اظهار کرد: بدلیل به حد نصاب نرسیدن کمیسیون محیط زیست این ۲ کمیسیون به یک کمیسیون تبدیل و هیات رئیسه آن در روز اول اجلاس مشخص شد.

وی افزود: پوریا فخری رئیس شورای شهر کرمانشاه به عنوان رئیس کمیسیون، رضا حسنی صفت رئیس شورای شهر بیرجند به عنوان نایب رئیس و وحید نیک روش رئیس شورای شهر بوشهر به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: دستور کارهای کمیسیون برگرفته از نظراتی بود که از ماه‌ها قبل دبیرخانه مجمع از شوراها اخذ و برای بررسی اجلاس جمع بندی کرده بود.

وی ادامه داد: در این‌ کمیسیون صنایع آلاینده‌، سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه شهرها، چگونگی ساماندهی زمین‌های قولنامه‌ای (فاقد سند) و برطرف کردن مشکلات شهروندان، درآمد پایدار شهرداری‌ها از جمله موضوعاتی بود که بررسی شد که برای تصمیم‌گیری به هیات رئیسه مجمع مشورتی شوراها ارائه شد تا از مبادی رسمی پیگیری شود. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات