یک هزار و 990 تماس شهروندان در سامانه 137 ثبت و پیگیری شد

یک هزار و 990 تماس شهروندان در سامانه 137 ثبت و پیگیری شد

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ براساس بررسی‌های واحد آمار سامانه 137 شهرداری قزوین، یک هزار و 990 درخواست شهروندان در سامانه ثبت و پیگیری شد، با توجه به بارش برف و برودت هوا، برف روبی و نمک پاشی برای برطرف کردن لغزندگی معابر بیشترین درخواست ثبت شده از سوی شهروندان  بود.

شهروندان محله مینودر، محله پونک، ملاصدرا، حسن‌آباد و وثوق‌آباد و اسماعیل آباد، خیابان‌های تبریز و امام خمینی، منتظری، دانشگاه، خیام، بلواربهشتی،فلسطین شرقی، شهرک عارف، شهرک شهیدرجایی، نواب شمالی، خیابان‌های حیدری، راه‌آهن،شهرک دانش و چوبیندر به ترتیب، بیشترین درخواست را در زمینه برف روبی و یخ زدایی داشتند.

بر اساس این داده آماری، درخواست مرمت آسفالت ناشی از ترانشه، نشست و فرسودگی، رتبه بعدی را به خود اختصاص داده‌ و این درخواست‌ها، بیشتر در خیابان دانشگاه و تهران قدیم متمرکز بود.

برطرف کردن سد معبر دستفروشان و وانت ‌بارها که در دو ماه اخیر رتبه نخست را در مطالبات شهروندان داشت، در دی ماه عمده گزارش شهروندان در خیابان‌های شهدا(سپه)، شهیدانصاری و اسدآبادی بوده در جایگاه سوم ایستاده است.

ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان هم از دیگر درخواست‌های شهروندان بود که درجایگاه چهارم قرار دارد و نقاط کانونی آن در خیابان‌های شهدا(سپه)، بلوار مدرس و سعدی شمالی است.

از دیگر مطالبات شهروندان، برطرف کردن سد معبر مغازه داران در خیابان‌های سپه (بازارچه) و امام خمینی (بازار) بود.

بنابراین پس از تجزیه و تحلیل درخواست‌های شهروندان، با بررسی‌های واحد آمار 43 درصد درخواست‌ها به سازمان مدیریت پسماند انتقال داده‌ شد، همچنین 18 درصد مطالبات به واحد اجراییات اختصاص یافت و در این بین 15 درصد هم به نواحی و عمرانی مناطق چهارگانه مربوط بود.

این درحالی است که از مجموع تماس‌های شهروندان در اولین ماه زمستان که ثبت شده 6 درصد  به سازمان پارک‌ها و فضای سبز مربوط بود.

البته با توجه به وضعیت جوی و نگرانی شهروندان برای حفظ جان بی پناهان و متکدیان 4 درصد  تماس‌های شهروندان مربوط به مرکز خدمات توسعه اجتماعی بوده که انتقال داده‌ شد، درحالی که در ماه های گذشته این آمار کمتر بود.

همچنین معاونت ترافیک با سه درصد، سازمان زیباسازی با 11/2 درصد و سازمان ساماندهی مشاغل شهری با یک درصد بخشی از تماس‌های شهروندان را به خود اختصاص داده‌اند.

یادآور می‌شود؛ با توجه به برودت هوا، از لحاظ فنی امکان مرمت معابر با آسفالت وجود ندارد؛ بنابراین شهروندان تا مساعد شدن شرایط جوی صبر داشته باشند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات