برنامه هاي مدیریت شهری قزوین در ایام دهه مبارک فجر

برنامه هاي مدیریت شهری قزوین در ایام دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا،منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی، منجم سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و فاطمی نسب مدیر تولید صدا و سیمای مرکز قزوین و با هدف بررسی برنامه های ایام اله دهه مبارک فجر در تالار مردم برگزار شد.

اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه رجب و ایام دهه فجر اظهار کرد: یکى از بهترین راهکارها جهت خنثى ‏سازى تهدیدات، استفاده مناسب از فرصت‏ها و یکى از بهترین فرصت‏ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامى، بزرگداشت ایام الله دهه فجر مى‏ باشد که فرصتى براى رونمایى از ثمرات انقلاب اسلامى است.

وی افزود:همچنین در کنار برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجر، اعیاد مذهبی نیز نباید مغفول واقع شود بلکه باید هر مناسبتی در جای خود کار شود.

اللهیاری همچنین خواستار هویت سازی پرچم مقدس ایران شد و گفت: باید برای پرچم مقدس ایران هویت سازی و کار شود و پویشهایی در این راستا راه اندازی گردد.

برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز در این جلسه ضمن بیان مطالبات و انتظارات سایر دستگاهها از شهرداری قزوین در برگزاری برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: مطالبات و انتظارات متعددی از دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌هاي دهه فجر مطرح شده که بایستی به یک رویه واحد در پاسخگویی به آنها دست یابیم.

وی افزود:در ۲۰ مرکز و خانه فرهنگ در سطح شهر برنامه های متنوعی برای دهه فجر برنامه ریزی شده است.

به گفته برجی،اجرای تولید محتوای استوری موضوعی،برگزاری جشن بزرگ ۱۳ رجب ،برگزاری مسابقات ورزشی در محلات،مسابقه کتابخوانی،برگزاری برنامه های ویژه در ۲۲ بهمن،از جمله برنامه های این سازمان خواهد بود.

در ادامه جلسه منجم، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز در سخنانی به برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر اشاره نمود و گفت : ایام دهه فجر امسال با ایام مبعث پیامبر(ص) و روز ولادت حضرت علی( ع) مقارن شده است که بر این اساس آذین بندی سطح شهر نیز پر رنگ تر خواهد بود.

وی افزود:نصب ۲۵ هزار متر ریسه پرچمی،نصب۱۰۰۰ پرچم با عنوان فجر پیروزی،اکران ۵۰۰ کتیبه در نواحی منفصل شهری،نصب ۲۰ پایه پرچم جدید در خیابان شهدا، نصب دو هزار متر کتیبه رونده،اکران نصب تصاویر انقلاب ،نصب ۱۵ عدد المان خاص نوری،تزیین و آذین بندی در میادین سطح شهر،تزیینات مسیر راهپیمایی و نورافشانی در ده نقطه سطح شهر در شب ۲۲ بهمن،نصب سازه های پرچمی در چهار راه های سطح شهر از جمله مهم ترین اقدامات این سازمان در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی مشکل عمده این سازمان را سرقت تجهیزات و سازه های نوری دانست و گفت: متاسفانه سرقت تجهیزات و سازه های نوری این سازمان که در سطح شهر نصب می شوند یکی از عمده ترین چالشهای این سازمان می باشد.

فاطمی نسب مدیر تولید صدا و سیمای مرکز قزوین نیز در این جلسه به برنامه های تدارک دیده شده در رسانه ملی در ایام اله دهه فجر اشاره کرد و بر لزوم تمرکز زدایی برنامه ها از قزوین تاکید نمود.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز قزوین آماده انعکاس برنامه ها و اخبار برنامه های برگزار شده در ایام دهه فجر می باشد.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون بر لزوم همکاری و پای کار بودن تمامی نهادها و دستگاهها و شهروندان در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر تاکید نمودند.

همچنین گفتنی است؛ در پایان این جلسه تعدادی از نامه های واصله مورد رسیدگی قرار گرفت.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات